Назад

Над 33 отличия „ЗЛАТНО СЪРЦЕ” за отговорния бизнес и НПО раздаде списание и клуб BUSINESS LADY

2020 година – годината на благотворителността в България. Бизнесът с най-много благотворителни проекти










Тридесет и пет благотворителни проекта и социални инициативи в над 20 различни категории получиха официално признание в седмото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на списание и клуб Business Lady и списание Bulgaria Business Review. Церемонията се състоя на 19 май в Интер Експо Център.

Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите и неправителствените организации. В категория Цялостна корпоративна социална отговорност първо място грабна Fibank. Сред финалистите бяха още ФАНТАСТИКО и Филип Морис България, а специален приз получи Kaufland. В раздел Устойчиво развитие няколко компании получиха официално признание за социалните си активности. Групама Застраховане АД грабнаха първо място за Опазване на околната среда, LIDL бе отличен за своето Отговорно социално поведение, а ОРБИКО БЪЛГАРИЯ получи приз за Създаване на вътрешна социална среда. За Безопасни условия на труд наградата отиде при ФАНТАСТИКО, а Филип Морис България пък бяха отличени за Грижа за регионите и местните общности.

Пощенска банка получиха първа награда в категория Иновации и устойчиво развитие, а за своята Устойчива социална политика призът грабна VIVACOM. Екипът на Роберт Бош ЕООД получи първо място в раздел Подкрепа на хора в неравностойно положение. Сред финалистите в тази категория бяха още ФАНТАСТИКО и Национални Архиви Корп. ЕООД. В категория Зелена планета бяха отличени общо три социални кампании. Първото място бе за Kaufland, а останалите финалисти са Fibank и ОРБИКО БЪЛГАРИЯ. Нова Броудкастинг Груп отново грабна приза в категория Медиите и социалните каузи. Д-р Мариела Хитова пък бе отличена за Личност – вдъхновител в седмото издание на конкурса „Златно сърце”.

Общо три организации получиха приз в категория Образование, но в различни направления. Първо място за Обучение и развитие в дигиталната сфера, точните науки и историята отличие получи VIVACOM. Musala Soft пък грабна приз за Обучение и развитие на ИТ сектора, а за Развитие в ранна детска възраст наградата бе присъдена на Частно основно училище „КУЕСТ”. В раздел Кампании за превенция и устойчивост първото място бе отредено на LIDL, за активности, свързани със Здравословно и балансирано хранене. Кока-Кола ХБК България грабна награда за Подкрепа и бизнес развитие на младите, а Филип Морис България бяха отличени за своята Подкрепа и развитие на общини и региони.

Широко застъпена в тазгодишното издание на инициативата „Златно сърце” бе и категория Здравеопазване и здравни инициативи, в която бяха отличени ФАНТАСТИКО /първо място/ и Филип Морис България /втора награда/. Queisser Pharma България пък грабна приз в раздел Маркетинг с кауза. „ХЮЛЕТ-ПАКАРД ГЛОУБЪЛ ДЕЛИВЪРИ БЪЛГАРИЯ СЕНТЪР” ЕООД е на първо място в категория Социално отговорен служител, а Кортиер ЕООД получи отличие в раздел Корпоративен гражданин. Общо четири отличия бяха връчени за обществено полезни инициативи на неправителствения сектор - фондация „Нашият дом е България” получи първа награда в категория Културни проекти и национална идентичност.

Фондация „БлагоДарител” грабна първо място в раздел НПО в действие, за Подкрепа и съпричастност, а фондация „Новите Имена” бе удостоена с приз за Развитие потенциала на младите. Сдружение „СВЕТА БОГОРОДИЦА” и сдружение „ТАЛАНТИ И ИНОВАЦИИ” към храм „Успение Богородично” получиха отличие за своите Социални дейности, насочени към деца и младежи със специални потребности. В категория Инвестиции в бъдещето наградата отиде при Фитнеси Puls.

„Компаниите и неправителственият сектор доказаха, че в трудни времена като настоящите е  дори задължително още по-тясното обвързване на основната бизнес дейност със социалните ангажименти. Това е пътят да оцелеем като икономика, като нация и като човешки отношения, стоящи в основата на всичко. Именно корпоративните ценности са пътят към успешното развитие, отличаване и разпознаване, а социалната отговорност е и винаги ще бъде най-изконната ценност в мисията и визията на организацията. Благодаря ви, че за седма поредна година доказахте това. Ще продължим да даваме доброто за пример, за да има то все повече последователи” - сподели Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на Business Lady България.

Сред специалните гости, които връчиха награди на отличените организации, бяха: д. ик. н. Янка Такева, председател на Синдиката на българските учители; д-р Елеонора Лилова, председател на Държавна агенция за закрила на детето; Цветан Симеонов, председател на УС на Българска търговско-промишлена и други.

Водещи на официалната част бяха актьорите Явор Ралинов и Илия Георгиев, а за доброто настроение на гостите се погрижиха Джей Керли - певец, писател, музикант, танцьор и актьор от Доминиканската Република͘и очарователните момичета от балет Мамаситас.

Наградите „Златно сърце” целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи. Този проект на списание Business Lady е още едно продължение на основната цел на изданието – да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добрите практики и изпитани управленски модели както на организацията, така и на нейните комуникации и обществена отговорност.

----------------------------------------------------

Списание Business Lady е единствено по рода си информационно издание с бизнес насоченост и дамска аудитория. Това е списанието на всяка уважаваща себе си съвременна работеща жена. Списание Bulgaria Business Review e аналитично бизнес списание с насоченост икономика и политика. Изданията реализират редица проекти (освен печатния си и он-лайн формат) – Business Lady Club (Exclusive; Женско предприемачество; Startup; Пловдив), Годишни награди “Business lady” (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020), Конференция Business Lady Excellence (2018, 2019, 2020), Годишни награди за благотворителност и КСО „Златно сърце” (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019), Годишни награди „Компания на годината” (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019), Икономически форум (2016, 2018, 2019), Конференция Business Excellence (2019),  Благотворителен бал за борба с рака на гърдата (2013, 2014), потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” (2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020), БРАНД мениджър на годината (2019, 2020), Конференция BRAND talks (2019, 2020),  Книга за маркетинг „Мисия: Любима марка“, Социални кампании, проект „Успешни в България”, Алманах ЛИДЕРИТЕ НА БЪЛГАРИЯ, Диамантено парти и др.


20.05.2021 г.

Още новини:

Видео:

Назад