Назад

Рекламираме България в парижкото метро


  • БЪЛГАРИЯ ЩЕ КАНИ ВОДЕЩИ ФРЕНСКИ ТУРОПЕРАТОРИ НА ОПОЗНАВАТЕЛНА ВИЗИТА

     

    "Работим по проект за посещение през юни 2012 г. в България на 20 изпълнителни директори на водещи френски туроператори. Те ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се  представи и като целогодишна дестинация". Това заяви днес (26 януари) в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант – най-висшият представител на държавата в областта. Маринов е на работно посещение във френския град.
    "В програмата за национална туристическа реклама за 2012 г. планираме традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през
    март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм, каза още Маринов. Освен това подготвяме рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро."
    Двете делегации обсъдиха възможностите за разширяване на двустранното сътрудничество по кандидатурата на български град за културна столица на Европа за 2019 г. Марсилия е избрана за такава столица за 2013 г. Дискутирани бяха и перспективите пред взаимоизгодните контакти между Марсилия и Бургас и Варна през призмата на опита на френския порт като най-важното европейско петролно пристанище и регион, регистрирал бум в круизния туризъм. През  1995 г. оттук са преминали 18 хил. круизни пасажери, а миналата година те са били 890 хил. заради многото културни туристически атракции в близост. Парант подчерта, че България има много интересни културни паметници, особено манастири, чрез които също може успешно да развива круизен туризъм паралелно с балнео-, СПА, еко- и селския.
    "Все още нямаме големи круизни компании, но се опитваме да ги привличаме чрез черноморското икономическо сътрудничество, поясни зам.-министър Маринов. МИЕТ работи по стратегия на всички черноморски държави за развитие на такъв вид туризъм. Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия  и внос на азиатски - към ЕС", каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, развива дестинации, интересува се от култура, еко-, селски, балнео- и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си също в тези направления. Така могат да се увеличат сумите, които пътешествениците оставят като допълнителни средства извън пакета услуги в тези дестинации и на практика помагат за тяхното развитие.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са включени също посланикът ни в Париж Марин Райков и председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Линк

  • Сътрудничество в ИТ сферата с Марсилия договаря наша бизнес делегация


    Наша бизнес делегация, начело с председателя на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов, бе на работно посещение в Марсилия, Франция. В рамките му тя посети компания, специализирана в производството и пласмента на спортни стоки и с добри позиции в текстилния сектор. По време на срещата е обсъдена възможността за прехвърляне на поръчки за шеф и кройка от Далeчния Изток към български фирми от бранша, известни с качествената си продукция и коректност при изпълняването на поръчки в кратки срокове.

    Освен към услуги от леката промишленост, марсилците са проявили интерес за сътрудничество и в сферата на информационните технологии. БТПП се ангажира съвсем скоро да предостави подробности и възможности за сътрудничество на български фирми от ИТ сектора с френски партньори. Ще се търсят предимно фирми с малък и среден мащаб на дейност като подизпълнители на поръчки от Франция.

    Българската делегация проведе предварителни разговори с Френско-арменската търговска палата в Марсилия, като се запозна с тяхната дейност. По-късно бе срещата в Браншовата камара по туризъм, на която бяха обсъдени възможностите за привличане на повече френски туристи в България с местните туристически фирми. Българската делегация ще почерпи опит по отношение на привличането на туристи от местните марсилски власти, които се подготвят да превърнат своя град в новата столица на културата на Европа. Марсилия е избрана за културна столица на Европа за 2013 година. Този опит ще се окаже особено ползотворен за българските градове София и Варна, които са на път заедно да кандидатстват за европейска културна столица за 2019 година.

    Визитата на българската делегация в Марсилия е резултат от проявен интерес от френска страна за тясно сътрудничество с българския бизнес в областите текстил, информационни технологии, селско стопанство, туризъм и се провежда съвместно със зам.-министъра на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов.

    Линк

  • Рекламираме България в парижкото метро

     
    Очаква се през юни месец тази година около 20 изпълнителни директори на водещи френски туроператори да посетят страната ни на опознавателна визита.
    Това заяви в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант – най-висшият представител на държавата в областта, пише actualno.com.
    Маринов е на работно посещение във френския град. По думите му французите ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се представи и като целогодишна дестинация.
    В програмата на Национална туристическа реклама за 2012 г. е планирано традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм, посочи още Маринов. Освен това, се подготвя и рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро.
    По отношение на круизите и развитието им у нас, Маринов заяви, че все още нямаме големи круизни компании у нас, но се правят опити за тяхното привличане.
    „Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия и внос на азиатски - към ЕС“, каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, развива дестинации, интересува се от култура, еко, селски, балнео- и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си също в тези направления. Така могат да се увеличат сумите, които пътешествениците оставят като допълнителни средства извън пакета услуги в тези дестинации и на практика помагат за тяхното развитие.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са включени също посланикът ни в Париж Марин Райков и председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Линк

  • Рекламираме България в парижкото метро

     
    Очаква се през юни месец тази година около 20 изпълнителни директори на водещи френски туроператори да посетят страната ни на опознавателна визита.
    Това заяви в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант – най-висшият представител на държавата в областта, пише actualno.com.
    Маринов е на работно посещение във френския град. По думите му французите ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се представи и като целогодишна дестинация.
    В програмата на Национална туристическа реклама за 2012 г. е планирано традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм, посочи още Маринов.
    Освен това, се подготвя и рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро.
    По отношение на круизите и развитието им у нас, Маринов заяви, че все още нямаме големи круизни компании у нас, но се правят опити за тяхното привличане.
    „Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия и внос на азиатски - към ЕС“, каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, развива дестинации, интересува се от култура, еко, селски, балнео- и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си също в тези направления. Така могат да се увеличат сумите, които пътешествениците оставят като допълнителни средства извън пакета услуги в тези дестинации и на практика помагат за тяхното развитие.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са включени също посланикът ни в Париж Марин Райков и председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Линк

  • Рекламираме България в парижкото метро

     

    Французите ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се представи и като целогодишна дестинация
    Това заяви в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант – най-висшият представител на държавата в областта, пише actualno.com.
    Маринов е на работно посещение във френския град. По думите му французите ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се представи и като целогодишна дестинация.
    В програмата на Национална туристическа реклама за 2012 г. е планирано традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм, посочи още Маринов. Освен това, се подготвя и рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро.
    По отношение на круизите и развитието им у нас, Маринов заяви, че все още нямаме големи круизни компании у нас, но се правят опити за тяхното привличане.
    „Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия и внос на азиатски - към ЕС“, каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, развива дестинации, интересува се от култура, еко, селски, балнео- и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си също в тези направления. Така могат да се увеличат сумите, които пътешествениците оставят като допълнителни средства извън пакета услуги в тези дестинации и на практика помагат за тяхното развитие.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са включени също посланикът ни в Париж Марин Райков и председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Линк

  • България ще кани водещи френски туроператори на опознавателна визита

     

    "Работим по проект за посещение през юни 2012 г. в България на 20 изпълнителни директори на водещи френски туроператори. Те ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се  представи и като целогодишна дестинация". Това заяви днес (26 януари) в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант – най-висшият представител на държавата в областта. Маринов е на работно посещение във френския град.
    "В програмата за национална туристическа реклама за 2012 г. планираме традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм, каза още Маринов. Освен това подготвяме рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро."
    Двете делегации обсъдиха възможностите за разширяване на двустранното сътрудничество по кандидатурата на български град за културна столица на Европа за 2019 г. Марсилия е избрана за такава столица за 2013 г. Дискутирани бяха и перспективите пред взаимоизгодните контакти между Марсилия и Бургас и Варна през призмата на опита на френския порт като най-важното европейско петролно пристанище и регион, регистрирал бум в круизния туризъм. През  1995 г. оттук са преминали 18 хил. круизни пасажери, а миналата година те са били 890 хил. заради многото културни туристически атракции в близост. Парант подчерта, че България има много интересни културни паметници, особено манастири, чрез които също може успешно да развива круизен туризъм паралелно с балнео-, СПА, еко- и селския.
    "Все още нямаме големи круизни компании, но се опитваме да ги привличаме чрез черноморското икономическо сътрудничество, поясни зам.-министър Маринов. МИЕТ работи по стратегия на всички черноморски държави за развитие на такъв вид туризъм. Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия  и внос на азиатски - към ЕС", каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, развива дестинации, интересува се от култура, еко-, селски, балнео- и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си също в тези направления. Така могат да се увеличат сумите, които пътешествениците оставят като допълнителни средства извън пакета услуги в тези дестинации и на практика помагат за тяхното развитие.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са включени също посланикът ни в Париж Марин Райков и председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Линк

  • Рекламираме България в парижкото метро

     

    Очаква се през юни месец тази година около 20 изпълнителни директори на водещи френски туроператори да посетят страната ни на опознавателна визита. Това заяви в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант – най-висшият представител на държавата в областта. Маринов е на работно посещение във френския град. По думите му французите ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се представи и като целогодишна дестинация.
    В програмата на Национална туристическа реклама за 2012 г. е планирано традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм, посочи още Маринов. Освен това, се подготвя и рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро.
    По отношение на круизите и развитието им у нас, Маринов заяви, че все още нямаме големи круизни компании у нас, но се правят опити за тяхното привличане.
    „Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия и внос на азиатски - към ЕС“, каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, развива дестинации, интересува се от култура, еко-, селски, балнео- и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си също в тези направления. Така могат да се увеличат сумите, които пътешествениците оставят като допълнителни средства извън пакета услуги в тези дестинации и на практика помагат за тяхното развитие.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са включени също посланикът ни в Париж Марин Райков и председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Линк

  • Рекламираме България в парижкото метро

     

    Марсилия, Франция /КРОСС/ Очаква се през юни месец тази година около 20 изпълнителни директори на водещи френски туроператори да посетят страната ни на опознавателна визита. Това заяви в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант - най-висшият представител на държавата в областта. Маринов е на работно посещение във френския град. По думите му французите ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се представи и като целогодишна дестинация.
    В програмата на Национална туристическа реклама за 2012 г. е планирано традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм, посочи още Маринов. Освен това, се подготвя и рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро.
    По отношение на круизите и развитието им у нас, Маринов заяви, че все още нямаме големи круизни компании у нас, но се правят опити за тяхното привличане.
    «Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия и внос на азиатски - към ЕС“, каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, развива дестинации, интересува се от култура, еко-, селски, балнео- и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си също в тези направления. Така могат да се увеличат сумите, които пътешествениците оставят като допълнителни средства извън пакета услуги в тези дестинации и на практика помагат за тяхното развитие.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са включени също посланикът ни в Париж Марин Райков и председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Линк

  • България ще кани водещи френски туроператори

     

    Това заяви в четвъртък, 26 януари в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант – най-висшият представител на държавата в областта. Маринов е на работно посещение във френския град.
    „В програмата за национална туристическа реклама за 2012 г. планираме традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм, каза още Маринов. „Освен това подготвяме рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро.“
    Двете делегации обсъдиха възможностите за разширяване на двустранното сътрудничество по кандидатурата на български град за културна столица на Европа за 2019 г. Марсилия е избрана за европейска столица за 2013 г. Разгледани бяха и перспективите за взаимоизгодни контакти между Марсилия и черноморските ни градове Бургас и Варна през призмата на опита на френския порт, който освен че е най-важното европейско петролно пристанище, е регистрирал бум в круизния туризъм. През 1995 г. през него са преминали 18 хил. круизни пасажери, а предз миналата година броят им е достигнал 890 000 заради многото културни и туристически атракции в района на Марсилия. Парант подчерта, че България има много интересни културни паметници, особено манастири, чрез които също може успешно да развива круизен туризъм паралелно с балнео , СПА, еко и селски туризъм.
    „Все още нямаме големи круизни компании, но се опитваме да ги привличаме чрез черноморското икономическо сътрудничество“, поясни зам.-министър Маринов. „МИЕТ работи по стратегия на всички черноморски държави за развитие на този вид туризъм. Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия и внос на азиатски - към ЕС“, каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, се интересува от култура, еко, селски, балнео и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си за развитие на тези видове туризъм.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са още председателят на БТПП Цветан Симеонов  и посланикът ни в Париж Марин Райков.

    Линк

  • Каним френски туроператори на визита

     

    Планира се посещение през юни у нас на 20 изпълнителни директори на водещи френски туроператори. Те ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се  представи и като целогодишна дестинация, заяви в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант – най-висшият представител на държавата в областта. Маринов е на работно посещение във френския град, съобщават от МИЕТ.
    „В програмата за национална туристическа реклама за 2012 г. планираме традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм”, каза още Маринов. Освен това подготвяме рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро.“
    Двете делегации обсъдиха възможностите за разширяване на двустранното сътрудничество по кандидатурата на български град за културна столица на Европа за 2019 г.
    Марсилия е избрана за такава столица за 2013 г. Дискутирани бяха и перспективите пред взаимоизгодните контакти между Марсилия и Бургас и Варна през призмата на опита на френския порт като най-важното европейско петролно пристанище и регион, регистрирал бум в круизния туризъм. През  1995 г. оттук са преминали 18 хил. круизни пасажери, а миналата година те са били 890 хил. заради многото културни туристически атракции в близост. Парант подчерта, че България има много интересни културни паметници, особено манастири, чрез които също може успешно да развива круизен туризъм паралелно с балнео-, СПА, еко- и селския.
    „Все още нямаме големи круизни компании, но се опитваме да ги привличаме чрез черноморското икономическо сътрудничество, поясни зам.-министър Маринов. МИЕТ работи по стратегия на всички черноморски държави за развитие на такъв вид туризъм.           Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия  и внос на азиатски - към ЕС“, каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, развива дестинации, интересува се от култура, еко-, селски, балнео- и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си също в тези направления. Така могат да се увеличат сумите, които пътешествениците оставят като допълнителни средства извън пакета услуги в тези дестинации и на практика помагат за тяхното развитие.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са включени също посланикът ни в Париж Марин Райков и председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Линк

  • Рекламираме България в парижкото метро

     

    Очаква се през юни месец тази година около 20 изпълнителни директори на водещи френски туроператори да посетят страната ни на опознавателна визита.
    Това заяви в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант – най-висшият представител на държавата в областта. Маринов е на работно посещение във френския град. По думите му французите ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се представи и като целогодишна дестинация.
    В програмата на Национална туристическа реклама за 2012 г. е планирано традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм, посочи още Маринов. Освен това, се подготвя и рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро.
    По отношение на круизите и развитието им у нас, Маринов заяви, че все още нямаме големи круизни компании у нас, но се правят опити за тяхното привличане.
    „Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия и внос на азиатски - към ЕС“, каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, развива дестинации, интересува се от култура, еко, селски, балнео- и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си също в тези направления. Така могат да се увеличат сумите, които пътешествениците оставят като допълнителни средства извън пакета услуги в тези дестинации и на практика помагат за тяхното развитие.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са включени също посланикът ни в Париж Марин Райков и председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Линк

  • Рекламираме България в парижкото метро

     

    Очаква се през юни месец тази година около 20 изпълнителни директори на водещи френски туроператори да посетят страната ни на опознавателна визита.
    Това заяви в Марсилия заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на среща с префекта на регион Прованс Алпи-Кот д’Азюр и бивш министър на туризма Хюг Парант най-висшият представител на държавата в областта. Маринов е на работно посещение във френския град. По думите му французите ще се запознаят със специфичните форми на туризъм в страната ни, която ще се представи и като целогодишна дестинация.
    В програмата на Национална туристическа реклама за 2012 г. е планирано традиционно участие на България на Световния туристически салон в Париж през март и на изложението Destination Nature също във френската столица през март-април, което е за еко- и селски туризъм, посочи още Маринов. Освен това, се подготвя и рекламна билборд кампания за страната ни в парижкото метро.
    По отношение на круизите и развитието им у нас, Маринов заяви, че все още нямаме големи круизни компании у нас, но се правят опити за тяхното привличане.
    Искаме да станем източното пристанище на Европа за търговия с Азия, най-вече износ на европейски стоки към Азия и внос на азиатски - към ЕС, каза още той в отговор на думите на Парант, че Марсилия е южното пристанище на Европа, а Черно море - част от Средиземно. Френският турист, за разлика от германския или скандинавския, развива дестинации, интересува се от култура, еко, селски, балнео- и СПА услуги, подчертаха домакините. Двамата събеседници бяха единодушни, че България има потенциал да насочи усилията си също в тези направления. Така могат да се увеличат сумите, които пътешествениците оставят като допълнителни средства извън пакета услуги в тези дестинации и на практика помагат за тяхното развитие.
    Срещите на зам.-министър Маринов в Марсилия продължават. В състава на българската делегация са включени също посланикът ни в Париж Марин Райков и председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Линк

Назад