Назад

„Произведено в България” – мощен маркетингов инструмент за фирмите участници


  • „Произведено в България” – мощен маркетингов инструмент за фирмите участници

     

    За седемнадесета поредна година около 300 фирми - български производители и търговци, участници в Националното търговско изложение „ПРОИЗВЕДЕНО в БЪЛГАРИЯ”, ще посрещат посетители от 3 до 11 декември в зала Универсиада, София. 
    Организатори са Съюз „Произведено в България“, БТПП – Център за професионално обучение, преводи, консултации и фирмено обслужване, и Бизнес център – България ЕООД.
    През годините изложението се наложи като мощен маркетингов инструмент за фирмите, като форум на българския продукт и на новаторски решения. Нерядко, именно по време на ПРОИЗВЕДЕНО в БЪЛГАРИЯ, посетители са откривали наш продукт като привлекателен и конкурентен в сравнение с вносните стоки.
    Амбицията на организаторите е повишаване на доверието в българските стоки и доказването, че българските фирми могат да бъдат надежден партньор и конкурентоспособни както на вътрешния, така и на международния пазар.

    Линк

  • Около 300 фирми се събират на „Произведено в България“ през декември

     
    Около 300 фирми ще участват на изложението „Произведено в България“, съобщават от Българската търговско-промишлена палата. То ще се преведе от 3 до 11 декември в зала „Универсиада“ в столицата.
    Изложението се организира за седемнадесета поредна година и повишаване на доверието в българските стоки и доказването, че българските фирми могат да бъдат надежден партньор и конкурентоспособни както на вътрешния, така и на международния пазар.

    Линк

  • Около 300 фирми се събират на „Произведено в България“ през декември

     

    Около 300 фирми ще участват на изложението „Произведено в България“, съобщават от Българската търговско-промишлена палата. То ще се преведе от 3 до 11 декември в зала „Универсиада“ в столицата.
    Изложението се организира за седемнадесета поредна година и повишаване на доверието в българските стоки и доказването, че българските фирми могат да бъдат надежден партньор и конкурентоспособни както на вътрешния, така и на международния пазар.

    Линк

  • "Произведено в България" - мощен маркетингов инструмент за фирмите участници

     

    За седемнадесета поредна година около 300 фирми - български производители и
    търговци, участници в Националното търговско изложение "ПРОИЗВЕДЕНО в
    БЪЛГАРИЯ", ще посрещат посетители от 3 до 11 декември в зала Универсиада,
    София.
    Организатори са Съюз "Произведено в България", БТПП - Център за
    професионално обучение, преводи, консултации и фирмено обслужване, и Бизнес
    център - България ЕООД.
    През годините изложението се наложи като мощен маркетингов инструмент за
    фирмите, като форум на българския продукт и на новаторски решения. Нерядко,
    именно по време на ПРОИЗВЕДЕНО в БЪЛГАРИЯ, посетители са откривали наш
    продукт като привлекателен и конкурентен в сравнение с вносните стоки.
    Амбицията на организаторите е повишаване на доверието в българските стоки и
    доказването, че българските фирми могат да бъдат надежден партньор и
    конкурентоспособни както на вътрешния, така и на международния пазар.
    Посетете и изберете българското!
    Представителите на медиите ще имат осигурен неограничен достъп до всички
    инициативи и представяния в рамките на изложението.

    Линк

  • „Произведено в България” – мощен маркетингов инструмент за фирмите участници

    За седемнадесета поредна година около 300 фирми - български производители и търговци, участници в Националното търговско изложение „ПРОИЗВЕДЕНО в БЪЛГАРИЯ”, ще посрещат посетители от 3 до 11 декември в зала Универсиада, София.

    Организатори са Съюз „Произведено в България“, БТПП – Център за професионално обучение, преводи, консултации и фирмено обслужване, и Бизнес център – България ЕООД.

    През годините изложението се наложи като мощен маркетингов инструмент за фирмите, като форум на българския продукт и на новаторски решения. Нерядко, именно по време на ПРОИЗВЕДЕНО в БЪЛГАРИЯ, посетители са откривали наш продукт като привлекателен и конкурентен в сравнение с вносните стоки.

    Амбицията на организаторите е повишаване на доверието в българските стоки и доказването, че българските фирми могат да бъдат надежден партньор и конкурентоспособни както на вътрешния, така и на международния пазар.

    Посетете и изберете българското!

    Представителите на медиите ще имат осигурен неограничен достъп до всички инициативи и представяния в рамките на изложението.

    Подробности на сайта - http://www.bcci.bg/bulgarian/fairs/proizvedeno/


    Линк

Назад