Назад

БТПП официално представи мрежа за електронна търговия EComGrid


  • Представиха електронен каталог за малките и средните фирми

     

    Днес в рамките на Пловдивския панаир беше официално представен интернет порталът в подкрепа на малкия и средния бизнес EсomGrid. Тестовата му версия е на адрес www.tradenet1.com, информират от Българската търговско-промишлена палата (БТПП).
    "Порталът възможност за всяка фирма да достигне до електронен обмен на продуктова и маркетингова информация", каза при представянето Нив Шварц от израелската компания "Полигон груп", която е изработила платформата.
    "Електронната платформа практически се явява като една Шенгенска зона, в която който е влязал, вече не го спират по границите". Така образно се изрази председателят на палатата Цветан Симеонов, като представяйки инициативата пред фирми от България и от Европа.
    Сред предимствата за българските фирми бяха посочени възможностите за пряк достъп до международните пазари; включването на основни данни за статута и детайлни данни за произвежданите и търгувани продукти; възможностите за представяне и реклама на продуктите/услугите без влагане на допълнителни разходи за това, включително и за създаване на собствен уеб сайт, както и лесно намиране на партньори.
    Порталът ще осигури условия за директна връзка между фирмите и ще улесни партньорските контакти между тях. Чрез него всяка фирма ще може сама да изпраща информация и съобщения насочена/и към: фирми, които са присъединени към създадена от нея т.нар.общност от бизнес партньори.
    Фирмите, които се включат в мрежата, ще могат от първия ден да правят селекция по собствени критерии на връзките и информацията, която ще се поддържа актуална. БТПП ще осигури обслужване на фирмите за включването им в портала чрез пакет от услуги, който ще обхваща: въвеждане на данни за фирмен профил от оператор на Палатата; описание на продуктите/услугите; заснемането им; измервания в специално оборудвана лаборатория на БТПП или на място в предприятието; данни за вида, начина и габаритите на опаковката; консултации по GDSN (глобалната мрежа за синхронизиране на данните) стандарти, което е изключително важно за осъществяване на международната търговия; превод на информацията на английски език.
    БТПП предварително е включила базова информация за 6475 фирми, които само ще добавят детайлна информация за продуктите и услугите предоставяни от тях.
    До края на 2011 г. регистрацията на фирмите в портала ще бъде безплатна. След влизане в действие на окончателната му версия, услугите ще се предоставят на абонаментен принцип. За членовете на БТПП са предвидени отстъпки от цената - 10% за асоциираните членове и за членовете на GS1 България и 20% - за преките членове на палатата.

    Линк

  • БТПП представи EComGrid - възможност за всяка фирма да достигне до електронен обмен на продуктова и маркетингова информация

     
    В първия ден на есенния Пловдивски панаир Председателят на БТПП Цветан Симеонов и партньорите от „Полигон груп” представиха официално съвместния проект в услуга на малкия и средния бизнес EСomGrid.
    За реализиране на целите на проекта бе разработен Интернет портал, наречен EСomGrid (Electronic Commerce Grid – Мрежа за електронна търговия. 
    Това е възможност за всяка фирма да достигне до електронен обмен на продуктова и маркетингова информация - каза при представянето Нив Шварц от израелската група, която управлява такава платформа в САЩ и Израел от 12 години. 
    Сега към двата езика на бизнеса английски и иврит, ще се прибави и информацията на български. Електронната платформа разчита на най-високите стандартизирани изисквания на GS1 и практически се явява като една Шенгенска зона, в която който е влязал, вече не го спират по границите - така образно се изрази Цветан Симеонов, като представяйки инициативата пред фирми от България и от Европа.
    Сред предимствата за българските фирми бяха посочени възможностите за пряк достъп до международните пазари; включването на основни данни за статута и детайлни данни за произвежданите и търгувани продукти; възможностите за представяне и реклама на продуктите/услугите без влагане на допълнителни разходи за това, вкл. и за създаване на собствен уеб сайт, както и лесно намиране на партньори.
     
    Порталът ще осигури условия за директна връзка между фирмите и ще улесни партньорските контакти между тях. Чрез него всяка фирма ще може сама да изпраща информация и съобщения насочена/и към:фирми, които са присъединени към създадена от нея т.нар.общност от бизнес партньори.
    Фирмите които се включат в мрежата ще могат от първия ден да правят селекция по собствени критерии на връзките и информацията, която ще се поддържа винаги актуална.
    БТПП ще осигури пълно обслужване на фирмите за включването им в портала, чрез пакет от услуги, който ще обхваща:
    - въвеждане на данни за фирмен профил от оператор на Палатата, 
    - описание на продуктите/услугите;
    - заснемането им,
    - измервания в специално оборудвана лаборатория на БТПП или на място в предприятието;
    - данни за вида, начина и габаритите на опаковката;
    - консултации по GDSN (глобалната мрежа за синхронизиране на данните) стандарти, което е изключително важно за осъществяване на международната търговия;
    - превод на информацията на английски език.
    БТПП предварително е включила базова информация за 6475 фирми, които само ще добавят детайлна информация за продуктите и услугите предоставяни от тях, като по този начин порталът ще отговори на повишените изисквания на предприемачите и ще подпомогне установяването на бъдещи партньорски отношения между тях.
    До края на 2011 г. регистрацията на фирмите в портала ще бъде безплатна.

    Линк

  • БТПП официално представи мрежа за електронна търговия EComGrid







    В първия ден на есенния Пловдивски панаир Председателят на БТПП Цветан Симеонов и партньорите от „Полигон груп” представиха официално съвместния проект в услуга на малкия и средния бизнес EСomGrid.

    За реализиране на целите на проекта бе разработен Интернет портал, наречен EСomGrid (Electronic Commerce Grid – Мрежа за електронна търговия.

    Това е възможност за всяка фирма да достигне до електронен обмен на продуктова и маркетингова информация - каза при представянето Нив Шварц от израелската група, която управлява такава платформа в САЩ и Израел от 12 години.

    Сега към двата езика на бизнеса английски и иврид, ще се прибави и информацията на български. Електронната платформа разчита на най-високите стандартизирани изисквания на GS1 и практически се явява като една Шенгенска зона, в която който е влязал, вече не го спират по границите - така образно се изрази Цветан Симеонов, като представяйки инициативата пред фирми от България и от Европа.

    Сред предимствата за българските фирми бяха посочени възможностите за пряк достъп до международните пазари; включването на основни данни за статута и детайлни данни за произвежданите и търгувани продукти; възможностите за представяне и реклама на продуктите/услугите без влагане на допълнителни разходи за това, вкл. и за създаване на собствен уеб сайт, както и лесно намиране на партньори.

    Порталът ще осигури условия за директна връзка между фирмите и ще улесни партньорските контакти между тях. Чрез него всяка фирма ще може сама да изпраща информация и съобщения насочена/и към:фирми, които са присъединени към създадена от нея т.нар.общност от бизнес партньори.

    Фирмите които се включат в мрежата ще могат от първия ден да правят селекция по собствени критерии на връзките и информацията, която ще се поддържа винаги актуална.

    БТПП ще осигури пълно обслужване на фирмите за включването им в портала, чрез пакет от услуги, който ще обхваща:

    - въвеждане на данни за фирмен профил от оператор на Палатата,

    - описание на продуктите/услугите;

    - заснемането им,

    - измервания в специално оборудвана лаборатория на БТПП или на място в предприятието;

    - данни за вида, начина и габаритите на опаковката;

    - консултации по GDSN (глобалната мрежа за синхронизиране на данните) стандарти, което е изключително важно за осъществяване на международната търговия;

    - превод на информацията на английски език.

    Беше представена тестовата версия на портала на адрес
    www.tradenet1.com.

    БТПП предварително е включила базова информация за 6475 фирми, които само ще добавят детайлна информация за продуктите и услугите предоставяни от тях, като по този начин порталът ще отговори на повишените изисквания на предприемачите и ще подпомогне установяването на бъдещи партньорски отношения между тях.

    До края на 2011 г. регистрацията на фирмите в портала ще бъде безплатна.

    След влизане в действие на окончателната му версия, услугите ще се предоставят на абонаментен принцип. За членовете на БТПП са предвидени отстъпки от цената: 10% за асоциираните членове и за членовете на GS1 България и 20% - за преките членове на Палатата.

    Линк

Назад