Назад

Награда ЗЛАТНО СЪРЦЕ от сп. Business Lady


  • Sofia.topnovini.bg: Награда „Златно сърце“ за изпълнителния директор на „Национална компания индустриални зони“

    Изпълнителният директор на „Национална компания индустриални зони“ ЕАД г-жа Антоанета Барес получи награда „Златно сърце“ на специална церемония по връчването на четвъртите годишни награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на сп. Business Lady.

    Г-жа Барес получи приза в категорията „Образование, обучение и развитие“ за своя проект за ускорено професионално изграждане на млади специалисти Fast Tracking Success.

    Програмата за кариерно развитие се реализира по нейна инициатива в партньорство с водещи университети от цялата страна.

    Проектът има за цел да създаде условия за ускорено професионално развитие на младите хора, които излизат от университетите, като предостави възможности за стажове и постоянна заетост в компаниите, опериращи в зоните на националната компания. Програмата осъществява ефективна връзка между инвеститорите в България, някои от най-престижните висши учебни заведения и студенти, завършващи или завършили наскоро образованието си, като дава на младите специалисти възможности за стажове и постоянна заетост във фирмите, опериращи в зоните на НКИЗ.

    Наградата „Златно сърце“ на Антоанета Барес бе връчена от Цветан Симеонов, председател на Българската търговско-промишлена палата.

    При получаването на отличието изпълнителният директор на компанията благодари за подкрепата на екипа на НКИЗ и Министерството на икономиката, както и на своите партньори, като посочи, че без тях добрите резултати от проекта не биха били възможни. Тя припомни, че инициативата е замислена и в подкрепа на настоящите и нови инвеститори в индустриалните зони на НКИЗ с цел преодоляването на едно от най-сериозните предизвикателства пред инвестиционните проекти – осигуряването на качествени специалисти

    Досега като партньори на „Национална компания индустриални зони“ в инициативата са се включили Софийският университет, Техническият университет, Нов български университет, Университетът за национално и световно стопанство и Лесотехническият университет. Амбициите на г-жа Барес са проектът да има национален обхват.

    Предвижда се продължаване на инициативата през 2018 г. със стартиране на партньорства с още университети в цялата страна. Плановете са на следващ етап в програмата да се включат и средни професионални училища.

    На церемонията на четвъртото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” присъстваха официални лица, политици, дипломати, представители на бизнеса и различни държавни, неправителствени и частни институции и фондации.

    В навечерието на Коледа официално признание получиха общо 22 благотворителни проекта и социални инициативи в 10 различни категории.

    Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на сп. Business Lady, благодари на всички „златни сърца“ в залата и отправи апел към българските медии да се фокусират повече върху позитивните новини и добротворчески инициативи.

    Благотворителността не трябва да е анонимна, за нея трябва да се говори и да се показва добрият пример, за да може все повече хора и организации да го превърнат в основна бизнес ценност. Всички знаем и много се говори колко лоши неща се случват в нашата държава и по света, но малко от нас имат информация за всички „златни сърца“, които ежедневно творят добро”, допълни г-н Димитров.

     

    Сред наградените проекти бяха „Прозорец към родината“ на БНТ,  „Промяната“ на Нова тв, Инициативата за съхраняване на патриотизма и самосъзнанието на българите на Радио Фокус, кампаниите „Credissimo и шампионите на България - Заедно сме първи”,„Ти и Lidl за по-добър живот“, инициативите на Постбанк „Герои в зелено“, на dm България „Веселите зъбки 2017”, на Fibank - „Актьори с добри сърца” и др.

     

    Наградите „Златно сърце” на списание Business Lady целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример, а все повече компании и личности бъдат насърчени да се включат в подобни инициативи.Изпълнителният директор на „Национална компания индустриални зони“ ЕАД г-жа Антоанета Барес получи награда „Златно сърце“ на специална церемония по връчването на четвъртите годишни награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на сп. Business Lady.

    Г-жа Барес получи приза в категорията „Образование, обучение и развитие“ за своя проект за ускорено професионално изграждане на млади специалисти Fast Tracking Success.

    Програмата за кариерно развитие се реализира по нейна инициатива в партньорство с водещи университети от цялата страна.

    Проектът има за цел да създаде условия за ускорено професионално развитие на младите хора, които излизат от университетите, като предостави възможности за стажове и постоянна заетост в компаниите, опериращи в зоните на националната компания. Програмата осъществява ефективна връзка между инвеститорите в България, някои от най-престижните висши учебни заведения и студенти, завършващи или завършили наскоро образованието си, като дава на младите специалисти възможности за стажове и постоянна заетост във фирмите, опериращи в зоните на НКИЗ.

    Наградата „Златно сърце“ на Антоанета Барес бе връчена от Цветан Симеонов, председател на Българската търговско-промишлена палата.

    При получаването на отличието изпълнителният директор на компанията благодари за подкрепата на екипа на НКИЗ и Министерството на икономиката, както и на своите партньори, като посочи, че без тях добрите резултати от проекта не биха били възможни. Тя припомни, че инициативата е замислена и в подкрепа на настоящите и нови инвеститори в индустриалните зони на НКИЗ с цел преодоляването на едно от най-сериозните предизвикателства пред инвестиционните проекти – осигуряването на качествени специалисти

    Досега като партньори на „Национална компания индустриални зони“ в инициативата са се включили Софийският университет, Техническият университет, Нов български университет, Университетът за национално и световно стопанство и Лесотехническият университет. Амбициите на г-жа Барес са проектът да има национален обхват.

    Предвижда се продължаване на инициативата през 2018 г. със стартиране на партньорства с още университети в цялата страна. Плановете са на следващ етап в програмата да се включат и средни професионални училища.

    На церемонията на четвъртото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” присъстваха официални лица, политици, дипломати, представители на бизнеса и различни държавни, неправителствени и частни институции и фондации.

    В навечерието на Коледа официално признание получиха общо 22 благотворителни проекта и социални инициативи в 10 различни категории.

    Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на сп. Business Lady, благодари на всички „златни сърца“ в залата и отправи апел към българските медии да се фокусират повече върху позитивните новини и добротворчески инициативи.

    Благотворителността не трябва да е анонимна, за нея трябва да се говори и да се показва добрият пример, за да може все повече хора и организации да го превърнат в основна бизнес ценност. Всички знаем и много се говори колко лоши неща се случват в нашата държава и по света, но малко от нас имат информация за всички „златни сърца“, които ежедневно творят добро”, допълни г-н Димитров.

     

    Сред наградените проекти бяха „Прозорец към родината“ на БНТ,  „Промяната“ на Нова тв, Инициативата за съхраняване на патриотизма и самосъзнанието на българите на Радио Фокус, кампаниите „Credissimo и шампионите на България - Заедно сме първи”,„Ти и Lidl за по-добър живот“, инициативите на Постбанк „Герои в зелено“, на dm България „Веселите зъбки 2017”, на Fibank - „Актьори с добри сърца” и др.

     

    Наградите „Златно сърце” на списание Business Lady целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример, а все повече компании и личности бъдат насърчени да се включат в подобни инициативи.


    Линк

  • Двадесет и две социални инициативи с награда ЗЛАТНО СЪРЦЕ от сп. Business Lady


    /КРОСС/ Двадесет и два благотворителни проекта и социални инициативи в общо 10 различни категории получиха официално признание в четвъртото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце" на списание Business Lady. Церемонията се състоя вчера (19 декември) в хотел Маринела.

    Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, физически лица и неправителствените организации. За „Цялостна благотворителна дейност и корпоративна социална отговорност" бяха отличени две организации: Credissimo - за кампанията „Credissimo и шампионите на България - Заедно сме първи", както и ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ - за мащабния социален проект „Ти и Lidl за по-добър живот". ПОЩЕНСКА БАНКА грабнаха приз за втора поредна година в категория „Зелена планета" със своята вътрешна инициатива за корпоративна социална отговорност „Герои в зелено". В категория „Устойчиво развитие" награди за социална ангажираност към служителите получиха dm България и АТОМЕНЕРГОРЕМОНТ. dm България получи приз и в категория „Информационни кампании за превенция и устойчивост" за „Веселите зъбки 2017" - кампанията за правилна устна хигиена и превантивна грижа при най-малките. Fibank бе отличена в категория „Културни проекти" за „Календар 2017 - „Актьори с добри сърца"" в подкрепа на Съюза на артистите в България.

    Няколко обществено значими инициативи бяха наградени тази година в категория „Образование, обучение и развитие". „Национална компания индустриални зони" получи приз за своя проект за ускорено професионално изграждане на млади специалисти "Fast-tracking Success". Отличена бе и Стипендиантската програма „Развитие и бизнес знания" на COTRUGLI Business School (бизнес училище в Югоизточна Европа). ERP Academy - иновативен проект за добавена стойност в образованието също получи награда в категория „Образование, обучение и развитие". Милен Великов - HR-специалист, лектор, ментор и кариерен консултант, бе отличен за Цялостна социална ангажираност в подкрепа на кариерното развитие в България.

    В категория „Медиите и социалните каузи" тази година бяха отличени пет социални инициативи. Информационна агенция „Фокус" получи приз за съхраняване на патриотизма и запазване на самосъзнанието на българите. Нова телевизия взе награда за „ПРОМЯНАТА" - най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, в партньорство с фондация Reach for Change България. bTV получи отличие за своята ангажираност да подкрепя и насърчава талантливите деца на България - за съвместния проект с „Фондацията" - „Талантът обича всяко дете". „Прозорец към родината" - инициатива на БНТ за подкрепа на българските училища зад граница също бе наградена в категория „Медиите и социалните каузи". Радио Витоша пък грабва приз за Активна гражданска позиция и принос в обществено значими каузи.

    Редица неправителствени организации и фондации също бяха отличени в тазгодишния формат на наградите „Златно сърце". Фондация „Америка за България" получи награда за кампанията „Малките герои" - за преобразяване на детските клиники в УМБАЛСМ „Н.И.Пирогов". Зонта клуб „Света София" пък бе отличен за своята инициатива „Зонта казва НЕ нанасилието над жени и момичета", а фондация „Майки за донорството" получи отличие за Цялостна социална ангажираност в подкрепа на двойки с репродуктивни проблеми. Сдружение „Маринела" взе награда за своите активности за равен старт на всички деца. РЕФАН БЪЛГАРИЯ отново бе сред отличените компании и получи приз в категория КОРПОРАТИВЕН ГРАЖДАНИН за своята последователна дългогодишна социална политика. Фабрика за майонеза „Краси" и бутилираща компания „Хисар" бяха наградени за ежегодната си подкрепа на фестивала за хора с увреждания „Светът е за всички".

    Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на сп. Business Lady, благодари на всички ‹златни сърца› в залата и отправи апел към българските медии да се фокусират повече върху позитивните новини и добротворчески инициативи. „Благотворителността не трябва да е анонимна, за нея трябва да се говори и да се показва добрият пример, за да може все повече хора и организации да го превърнат в основна бизнес ценност. Всички знаем и много се говори колко лоши неща се случват в нашата държава и по света, но малко от нас имат информация за всички ‹златни сърца›, които ежедневно творят добро" - допълни г-н Димитров.

    Сред специалните гости, които връчиха награди на отличените организации, бяха: Росица Димитрова, заместник-министър на труда и социалната политика, която връчи наградите на Информационна агенция „ФОКУС" и на БНТ; Георг Георгиев, заместник-министър на външните работи, който връчи отличията на Credissimo и ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ; Георги Руйчев, изпълнителен директор на Български форум на бизнес лидерите, той връчи наградите на ПОЩЕНСКА БАНКА и COTRUGLI Business School; Янка Такева, председател на Синдиката на българските учители, която връчи отличията на Fibank и Зонта клуб „Света София". Цветан Симеонов, председател на Българска търговско-промишлена палата връчи наградата на „Национална компания индустриални зони"; д-р Галинка Павлова, заместник-председател на Български лекарски съюз, която връчи отличията на dm България и фондация „Америка за България"; Детелина Смилкова, председател на Българска асоциация за управление на хора, която връчи отличието на Милен Великов; инж. Емилияна Димитрова, председател на Национална агенция за професионално образование и обучение, която връчи наградите на ERP Academy и сдружение „Маринела"; Анна Виткова, Мениджър Комуникации в Български съвет за устойчиво развитие, която връчи на dm България и АТОМЕНЕРГОРЕМОНТ; както и Анна Танова, изпълнителен директор на АБРО, която връчи отличието на радио Витоша.

    „Като заместник-министър зная колко е важна всяка една помощ в труден момент или подкрепа на кауза, идея, мечта; на всяка стъпка, която прави живота ни тук по-добър. Знам колко е важно да се обединяваме в полза на различни социални каузи и за общото благо и каква е ролята на медиите, за да достигне доброто до повече хора, защото доброто е в нас и сред нас" - сподели г-жа Росица Димитрова, заместник-министър на труда и социалната политика.

    Г-н Георг Георгиев, заместник-министър на външните работи благодари на организаторите за инициативата: „Радвам се, че има подобни събития, по този начин щедростта и блгородството се разпространяват и обединяват хората около позитивни инициативи".

    „Не трябва да забравяме, че живеем в размирно време и всички ние трябва по-често да говорим за мир и да имаме свободата да бъдем благотворителни и щедри. Другото, което ни трябва е знанието, което ни води към толерантност, съпричастност и взаимопомощ. И тук искам да благодаря на г-н Даниел Димитров за това, че се грижи за тези ценности и за образованието най-вече с инциативата Успешни в България. Знам колко училища посетихте, с колко деца се срещнахте и колко енергия и целеустременост им дадохте" - сподели д.ик.н. Янка Такева, председател на Синдиката на българските учители.

    По време на събитието беше разиграна благотворителна томбола за талантливи български деца - част от проекта „Таланти в действие" на Сдружение „Успешни в България" - инициатива на дамите от Business Lady Club. „Чрез дейността на сдружение „Успешни в България" се стремим да покажем на българските деца, че е възможно да сбъднат мечтите си в България" - заяви г-н Даниел Димитров.

    За доброто настроение на гостите се погрижиха талантливите деца, които гостите подкрепиха по време на церемонията - Милка Георгиева (8 години, танци), Мила Станкова (15 години, балерина) и Анджелика и Матю Кръстеви (10 години, близнаци, спортни танци). А Димо Стоянов от група П.И.Ф. зареди публиката със своите акустични изпълнения на едни от най-популярните хитове на групата. Водещи на официалната част бяха актьорите Албена Ставрева и Явор Ралинов.

    Партньори на тазгодишната церемония „Златно сърце" на списание Бизнес лейди бяха Бизнес лейди клуб, радио Витоша и радио Фокус, Информационна агенция Фокус и Информационна агенция Кросс, интернет порталите Mail.BG, Radar.BG, b2bmedia.BG, Manifesto.BG и Flashnews.bg. Както и всички приятели и партньорски организации, които осигуриха подаръци за благотворителната томбола - Жана Иванова от издателска къща „Жануа -98", Вергиния Накова от Training academy, I DO Advertising, Армина ЕООД, Куайсер фарма, СКИН КОД, Мидалидаре, Димо от група П.И.Ф. Благодарение на тяхната подкрепа и разбира се на подкрепата на гостите, малките таланти са една крачка по-близо до своите мечти.

    Наградите „Златно сърце" целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи. Този проект на списание Business Lady е още едно продължение на основната цел на изданието - да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добрите практики и изпитани управленски модели както на организацията, така и на нейните комуникации и обществена отговорност.


    Линк

  • Двадесет и две социални инициативи с награда ЗЛАТНО СЪРЦЕ от сп. Business Lady


    20 Декември 2017 | 15:58

    /КРОСС/ Двадесет и два благотворителни проекта и социални инициативи в общо 10 различни категории получиха официално признание в четвъртото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце“ на списание Business Lady. Церемонията се състоя вчера (19 декември) в хотел Маринела.

    Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, физически лица и неправителствените организации. За „Цялостна благотворителна дейност и корпоративна социална отговорност“ бяха отличени две организации: Credissimo – за кампанията „Credissimo и шампионите на България – Заедно сме първи“, както и ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ – за мащабния социален проект „Ти и Lidl за по-добър живот“. ПОЩЕНСКА БАНКА грабнаха приз за втора поредна година в категория „Зелена планета“ със своята вътрешна инициатива за корпоративна социална отговорност „Герои в зелено“. В категория „Устойчиво развитие“ награди за социална ангажираност към служителите получиха dm България и АТОМЕНЕРГОРЕМОНТ. dm България получи приз и в категория „Информационни кампании за превенция и устойчивост“ за „Веселите зъбки 2017″ – кампанията за правилна устна хигиена и превантивна грижа при най-малките. Fibank бе отличена в категория „Културни проекти“ за „Календар 2017 – „Актьори с добри сърца““ в подкрепа на Съюза на артистите в България.

    Няколко обществено значими инициативи бяха наградени тази година в категория „Образование, обучение и развитие“. „Национална компания индустриални зони“ получи приз за своя проект за ускорено професионално изграждане на млади специалисти „Fast-tracking Success“. Отличена бе и Стипендиантската програма „Развитие и бизнес знания“ на COTRUGLI Business School (бизнес училище в Югоизточна Европа). ERP Academy – иновативен проект за добавена стойност в образованието също получи награда в категория „Образование, обучение и развитие“. Милен Великов – HR-специалист, лектор, ментор и кариерен консултант, бе отличен за Цялостна социална ангажираност в подкрепа на кариерното развитие в България.

    В категория „Медиите и социалните каузи“ тази година бяха отличени пет социални инициативи. Информационна агенция „Фокус“ получи приз за съхраняване на патриотизма и запазване на самосъзнанието на българите. Нова телевизия взе награда за „ПРОМЯНАТА“ – най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, в партньорство с фондация Reach for Change България. bTV получи отличие за своята ангажираност да подкрепя и насърчава талантливите деца на България – за съвместния проект с „Фондацията“ – „Талантът обича всяко дете“. „Прозорец към родината“ – инициатива на БНТ за подкрепа на българските училища зад граница също бе наградена в категория „Медиите и социалните каузи“. Радио Витоша пък грабва приз за Активна гражданска позиция и принос в обществено значими каузи.

    Редица неправителствени организации и фондации също бяха отличени в тазгодишния формат на наградите „Златно сърце“. Фондация „Америка за България“ получи награда за кампанията „Малките герои“ – за преобразяване на детските клиники в УМБАЛСМ „Н.И.Пирогов“. Зонта клуб „Света София“ пък бе отличен за своята инициатива „Зонта казва НЕ нанасилието над жени и момичета“, а фондация „Майки за донорството“ получи отличие за Цялостна социална ангажираност в подкрепа на двойки с репродуктивни проблеми. Сдружение „Маринела“ взе награда за своите активности за равен старт на всички деца. РЕФАН БЪЛГАРИЯ отново бе сред отличените компании и получи приз в категория КОРПОРАТИВЕН ГРАЖДАНИН за своята последователна дългогодишна социална политика. Фабрика за майонеза „Краси“ и бутилираща компания „Хисар“ бяха наградени за ежегодната си подкрепа на фестивала за хора с увреждания „Светът е за всички“.

    Даниел Димитров, изпълнителен директор и издател на сп. Business Lady, благодари на всички ‹златни сърца› в залата и отправи апел към българските медии да се фокусират повече върху позитивните новини и добротворчески инициативи. „Благотворителността не трябва да е анонимна, за нея трябва да се говори и да се показва добрият пример, за да може все повече хора и организации да го превърнат в основна бизнес ценност. Всички знаем и много се говори колко лоши неща се случват в нашата държава и по света, но малко от нас имат информация за всички ‹златни сърца›, които ежедневно творят добро“ – допълни г-н Димитров.

    Сред специалните гости, които връчиха награди на отличените организации, бяха: Росица Димитрова, заместник-министър на труда и социалната политика, която връчи наградите на Информационна агенция „ФОКУС“ и на БНТ; Георг Георгиев, заместник-министър на външните работи, който връчи отличията на Credissimo и ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ; Георги Руйчев, изпълнителен директор на Български форум на бизнес лидерите, той връчи наградите на ПОЩЕНСКА БАНКА и COTRUGLI Business School; Янка Такева, председател на Синдиката на българските учители, която връчи отличията на Fibank и Зонта клуб „Света София“. Цветан Симеонов, председател на Българска търговско-промишлена палата връчи наградата на „Национална компания индустриални зони“; д-р Галинка Павлова, заместник-председател на Български лекарски съюз, която връчи отличията на dm България и фондация „Америка за България“; Детелина Смилкова, председател на Българска асоциация за управление на хора, която връчи отличието на Милен Великов; инж. Емилияна Димитрова, председател на Национална агенция за професионално образование и обучение, която връчи наградите на ERP Academy и сдружение „Маринела“; Анна Виткова, Мениджър Комуникации в Български съвет за устойчиво развитие, която връчи на dm България и АТОМЕНЕРГОРЕМОНТ; както и Анна Танова, изпълнителен директор на АБРО, която връчи отличието на радио Витоша.

    „Като заместник-министър зная колко е важна всяка една помощ в труден момент или подкрепа на кауза, идея, мечта; на всяка стъпка, която прави живота ни тук по-добър. Знам колко е важно да се обединяваме в полза на различни социални каузи и за общото благо и каква е ролята на медиите, за да достигне доброто до повече хора, защото доброто е в нас и сред нас“ – сподели г-жа Росица Димитрова, заместник-министър на труда и социалната политика.

    Г-н Георг Георгиев, заместник-министър на външните работи благодари на организаторите за инициативата: „Радвам се, че има подобни събития, по този начин щедростта и блгородството се разпространяват и обединяват хората около позитивни инициативи“.

    „Не трябва да забравяме, че живеем в размирно време и всички ние трябва по-често да говорим за мир и да имаме свободата да бъдем благотворителни и щедри. Другото, което ни трябва е знанието, което ни води към толерантност, съпричастност и взаимопомощ. И тук искам да благодаря на г-н Даниел Димитров за това, че се грижи за тези ценности и за образованието най-вече с инциативата Успешни в България. Знам колко училища посетихте, с колко деца се срещнахте и колко енергия и целеустременост им дадохте“ – сподели д.ик.н. Янка Такева, председател на Синдиката на българските учители.

    По време на събитието беше разиграна благотворителна томбола за талантливи български деца – част от проекта „Таланти в действие“ на Сдружение „Успешни в България“ – инициатива на дамите от Business Lady Club. „Чрез дейността на сдружение „Успешни в България“ се стремим да покажем на българските деца, че е възможно да сбъднат мечтите си в България“ – заяви г-н Даниел Димитров.

    За доброто настроение на гостите се погрижиха талантливите деца, които гостите подкрепиха по време на церемонията – Милка Георгиева (8 години, танци), Мила Станкова (15 години, балерина) и Анджелика и Матю Кръстеви (10 години, близнаци, спортни танци). А Димо Стоянов от група П.И.Ф. зареди публиката със своите акустични изпълнения на едни от най-популярните хитове на групата. Водещи на официалната част бяха актьорите Албена Ставрева и Явор Ралинов.

    Партньори на тазгодишната церемония „Златно сърце“ на списание Бизнес лейди бяха Бизнес лейди клуб, радио Витоша и радио Фокус, Информационна агенция Фокус и Информационна агенция Кросс, интернет порталите Mail.BG, Radar.BG, b2bmedia.BG, Manifesto.BG и Flashnews.bg. Както и всички приятели и партньорски организации, които осигуриха подаръци за благотворителната томбола – Жана Иванова от издателска къща „Жануа -98″, Вергиния Накова от Training academy, I DO Advertising, Армина ЕООД, Куайсер фарма, СКИН КОД, Мидалидаре, Димо от група П.И.Ф. Благодарение на тяхната подкрепа и разбира се на подкрепата на гостите, малките таланти са една крачка по-близо до своите мечти.

    Наградите „Златно сърце“ целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи. Този проект на списание Business Lady е още едно продължение на основната цел на изданието – да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добрите практики и изпитани управленски модели както на организацията, така и на нейните комуникации и обществена отговорност.

     


    Линк

  • Ускорено развитие: НКИЗ свързва и училищата с бизнеса


    Програмата за успешен старт на младите ще се разшири
     
    Програмата за ускорено професионално развитие на младите, която стартира Национална компания "Индустриални зони", може да се разшири от университетите към училищата. Това става ясно от плановете на ведомството.
     
    Програмата вече започна с някои от големите ВУЗ-ове, а целта й е да предостави възможност за стажове и постоянна работа във фирмите, които оперират в зоните на държавната компания.
     
    Догодина НКИЗ предвижда да продължи инициативата като разшири партньорствата си с още  университети от цялата страна. Това обяви изпълнителният директор на компанията Антоанета Барес, цитирана от "Фокус". Заради проекта на НКИЗ, започнал по нейна инициатива, тя получи и награда "Златно сърце" на сп. Business Lady, която й връчи шефът на БТПП Цветан Симеонов.
     
    Барес обяви, че плановете на компанията са на следващ етап програмата да се разрасне още и в нея да се включат и средни професионални училища.
     
    При получаването на наградата изпълнителният директор на компанията благодари за подкрепата на екипа на НКИЗ и Министерството на икономиката, както и на своите партньори и обясни, че без тях добрите резултати от проекта не биха били възможни.
     
    Тя припомни, че инициативата е замислена и в подкрепа на настоящите и нови инвеститори в индустриалните зони на НКИЗ с цел преодоляването на едно от най-сериозните предизвикателства пред инвестиционните проекти – осигуряването на качествени специалисти.
     
     

    Линк

Назад