Назад

Коледното издание на изложението "Доверете се на българското" отваря врати в ЦУМ


  • В ЦУМ започва изложението "Доверете се на българското"


    От днес до 23-ти декември Централният универсален магазин (ЦУМ) в столицата ще бъде домакин на петото търговско изложение "Доверете се на българското". Водещи български производители си дават среща с потребителите в навечерието на коледните и новогодишните празници. Над 50 фирми - производители и търговци ще предлагат своите продукти. Изложителите ще представят храни, напитки, козметика, облекла, обувки, аксесоари и стоки за бита. Изложението ще бъде съпътствано от представяне на фирмите и презентации на продуктите.

    Всеки ден от базара ще се тегли томбола с награди, предоставени от изложителите, предаде КРОСС. Организатор на събитието е Българската търговско-промишлена палата, а целта е насърчаване развитието на българския бизнес.
     


    Линк

  • Малките фирми с панаирни субсидии и за България


    Две седмици представят родно производство в ЦУМ

    Български фирми ще могат да участват в повече родни изложения, защото държавата ще подпомага малки и средни частници да могат с минимални вложения да участват в различни събития. За целта в момента агенцията за малки и средни предприятия разширява календара с изложения, панаири и изложения, научи „Монитор”.

    До този момент агенцията финансираше наши компании основно да участват в международни изложения с цел увеличаване на експортния потенциал на страната. Финансиране се осигурява и за участие на фирми на частни събития у нас, но не и на изложения на неправителствени организации.

    „Имаме предварителна информация, че агенцията за малки и средни предприятия възнамерява да включи в календара си нови изложения, на които участието на фирмите ще се подпомага от бюджета на държавата, коментира за „Монитор” председателят на Българска търговско-промишлена палата (БТПП) Цветан Симеонов.

    Едно от тези изложения е „Доверете се на българското”, което за поредна година се провежда в ЦУМ. На него изложителите участват със свои собствени средства. Предвижда се от догодина агенцията за малки и средни предприятия да поема участието на фирмите, като осигурява средства за щанд.

    „По този начин ще се подпомогне развитието на начинаещи български фирми, за да имат пряк контакт с клиентите”, смята Симеонов. По думите му досега е подпомагано участието на фирми в частни изложения с доста по-високи цени за участие за разлика от обществените организации.

    И тази година контролът на изложението за български стоки установи, че наистина се представят само родни производители, твърдят организаторите. „Интересът за участие е голям, много фирми не успяха да участват. Около 80% от участниците си запазиха място от миналата Коледа”, коментира мениджърът на изложението Милен Моллов. Заради големия интерес към изложението от БТПП обмислят да провеждат още издания на популярното изложение.

    До 22 декември в ЦУМ стоките си представят над 60 производители и търговци, от които 75 на сто са малки фирми. Най-голям е броят на участниците, представящи конфекция, трикотаж и кожени изделия.

     


    Линк

  • Коледно изложение на български продукти в София


    Дрехи, играчки, храни и напитки предлагат производители на изложение в ЦУМ. Стоките, които може да намерите на изложението "Доверете се на българското" са от 60 фирми от цялата страна.

    Зимни шапки, обувки, шалове и ръкавици са сред най-търсените коледни подаръци. Тази русенска фирма предлага плетени, кожени и памучни шапки. Най-новите колекции са декорирани с цветя и камъни.

    Даниела Янкова - дизайнер на шапки от Русе: "Задължително при детските шапки е материите да са естествени. Всичко е ръчно правено. Тези животинки с очички, без очички. Магазин нямам, защото не мога да си позволя да го издържам."
    "Има много хубави вълнени шапки."

    "Цените устройват ли Ви?"

    "Да."

    Производителите на козметика напомнят на тези, които карат ски, че освен екипировката трябва да помислят и за кожата си. Цените на продуктите с розово масло са намалени с до 20%.

    Румяна Николова - представител на фирма за козметика с розово масло от София: "Винаги е добре да използваме натурална козметика - без химии и без консерванти. Не е проблем и няма да се случи нищо лошо, ако човек нанесе и от крема за тяло на лицето си."

    Намаления има и на останалите продукти. Най-големи са тези на кожените изделия - до 60%. С 15% по-евтино пък може да си купите напитки и сладкиши.

    "Бонбони си харесах новогодишни, за студентския празник, за Света Анна - да почерпя. И чорапи сега гледам за подарък."
    "Коледни подаръци и за ежедневието неща, всичко."

    Търговското изложение продължава до 22 декември.

     


    Линк

  • Единайсетото издание на търговско изложение "ДОВЕРЕТЕ СЕ НА БЪЛГАРСКОТО" ще се проведе от 8 до 22 декември в ЦУМ


    София, 6 декември /Христо Воденов, БТА/ Единайсетото издание на търговско изложение "ДОВЕРЕТЕ СЕ НА БЪЛГАРСКОТО" ще се проведе от 8 до 22 декември 2017 г. в ЦУМ, съобщава Българската търговско-промишлена палата. Участие в изложението ще вземат над 60 фирми - производители и търговци, които предлагат различни български продукти в с...


    Линк

  • От догодина Малките фирми с панаирни субсидии и за България; 11.12.2017 г., с. 10


    14 дни представят родно производство в ЦУМ
    ВЕНЦИСЛАВ ГЕНКОВ
    Български фирми ще могат да участват в повече родни изложения, защото държавата
    ще подпомага малки и средни частници да могат с минимални вложения да участват в
    различни събития. За целта в момента агенцията за малки и средни предприятия
    разширява календара с изложения, панаири и изложения, научи „Монитор".
    До този момент агенцията финансираше наши компании
    основно да участват в международни изложения
    с цел увеличаване на експортния потенциал на страната. Финансиране се осигурява и за
    участие на фирми на частни събития у нас, но не и на изложения на неправителствени
    организации.
    „Имаме предварителна информация, че агенцията за малки и средни предприятия
    възнамерява да включи в календара си нови изложения, на които участието на фирмите
    ще се подпомага от бюджета на държавата, коментира за „Монитор" председателят на
    Българска търговско-промишлена палата (БТПП) Цветан Симеонов.
    Едно от тези изложения е „Доверете се на българското", което за поредна година се
    провежда в ЦУМ. На него изложителите участват със свои собствени средства.
    Предвижда се от догодина агенцията за малки и средни предприятия да поема
    участието на фирмите,
    като осигурява средства за щанд
    „По този начин ще се подпомогне развитието на начинаещи български фирми, за да
    имат пряк контакт с клиентите", смята Симеонов. По думите му досега е подпомагано
    участието на фирми в частни изложения с
    доста по-високи цени за участие за разлика от обществените организации.
    И тази година контролът на изложението за български стоки установи, че наистина се
    представят само родни производители, твърдят организаторите. „Интересът за участие
    е голям, много фирми не успяха да участват. Около 80% от участниците си запазиха
    място от миналата Коледа", коментира мениджърът на изложението Милен Моллов.
    Заради големия интерес към изложението от БТПП обмислят да провеждат още
    издания на популярното изложение.
    До 22 декември в ЦУМ стоките си представят над 60 производители и търговци, от
    които
    75 на сто са малки фирми
    Най-голям е броят на участниците, представящи конфекция, трикотаж и кожени
    изделия.

  • Коледното издание на изложението "Доверете се на българското" отваря врати в ЦУМ


    Повече от 60 български производители събира тази година Коледното издание на традиционното изложение "Доверете се на българското". Изложението се организира от Българската търговско-промишлена палата и отваря врати от днес до 22-ри декември в ЦУМ. 
    Традиционно изложението предлага продукти от леката промишленост - облекла и обувки, храни и напитки, козметика и аксесоари. Посетителите ще имат възможността да дегустират истинския вкус на екзотични природни продукти, да се запознаят с приложението им в бита, както и с производството на стоки. Сладкарски цех ще презентира богат асортимент от традиционни сладкарски изделия, а почитателите на природната козметика ще открият нови разработки на продукти с екстрат от охлюви.

    Линк

Назад