Назад

БНТ 2- Вярната любов на потребителите


  • Потребителската кошница – 12.02.2015: Вярната любов на потребителите


    Потребителската кошница – 12.02.2015: Вярната любов на потребителите
    февруари 12, 2015
     
    Наближава поредното изложение „Доверете се на българското“, организирано от БТПП. Потребителите обичат да купуват родното производство, за да подкрепят развитието на държавата или защото смятат, че е по-качествено и евтино.
     
    Но готови ли са производителите да отговорят на тази вярна любов на потребителите? Едни от най-търсените стоки на пазара са българските дрехи. За наша радост производството на текстил и облекло „дръпна“ напред и е сред най-динамичните сектори с позиции и на европейския пазар. Защо то успява, докато други производства залиняха или направо изчезнаха? Две трети от текстилните фирми в страната са малки и средни предприятия. Това им позволява да бъдат много гъвкави в производството, да реагират бързо на изискванията на потребителите, да осигуряват бързи доставки и по-високо качество. А б ългарските потребители очакват от родните стоки да бъдат нови, модерни, качествени и разбира се – по-евтини.
     

    Линк

Назад