| Тема:  B2B партньорства чрез дигитален маркетинг - уъркшоп 
 Дата: 12-11-2019
 
 Организатор: БТПП, НБМ, Etarget Bulgaria
 
 Анотация:
 
 
	Българска търговско - промишлена палата / БТПП / ,Национална Бизнес Мрежа / НБМ /  и
 Етаргет България
 
 Ви каним на среща - уъркшоп с практическа насоченост, по време на която опитни маркетолози и комункатори ще ви запознаят с нови маркетинг инструменти, приложения и начини за ползване на дигитални продукти.
 
 Целта на уъркшопа е да помогне на собственици, маркетинг ръководители, бранд мениджъри и асистенти да създават и управляват по-лесно и ефективно своите рекламни и маркетинг кампании.
 
 По време на събитието тримата лектори:
 
 * Христо Николински, Управител на Етаргет България
 * Ален Попович, маркетинг експерт
 * Мануела Тотева, маркетинг и комуникационен експерт
 
 Те ще представят практически решения за бизнеса, които всеки гост ще може да приложи на практика след края на уъркшопа.
 
 Следните теми ще се презентират и дискуртират, ще има практически ориентирани запитвания и задачи:
 
 - Алтернативни форми на онлайн реклама, дигитални инструменти в допълнение към офлайн активности и примери как да се ползват
 
 - Лесна употреба на програматик реклама и разяснение как работи за различните бизнеси в България и чужбина
 
 - Най-важната социална мрежа в маркетирането на B2B – Linkedin
 
 - Изграждане и използване на мрежата ни от контакти за създаване на бизнес партньорства
 
 - Подходи в рекламата, когато искате да излезете на чуджи пазари и да продавате продукти и услуги в България и извън страната
 
 - Създване и разпространение на адекватно за бизнеса ви съдържание, подготвяне на реклами и работа с агенции
 
 
 Място: БТПП,  ул. Искър 9, София 1058, ет. 1
 
 Часове на провеждане: 09.00 - 12.40 часа
 
 ЦЕНИ:
 
 Цена за члвенове на БТПП или НБМ: 40 лв без ДДС
 
 Редовна цена: 60 лв без ДДС
 
 Регистрация: http://bit.ly/2VvdvKn
 |