Тема: B2B партньорства чрез дигитален маркетинг - уъркшоп
Дата: 12-11-2019
Организатор: БТПП, НБМ, Etarget Bulgaria
Анотация:
Българска търговско - промишлена палата / БТПП / ,
Национална Бизнес Мрежа / НБМ / и
Етаргет България
Ви каним на среща - уъркшоп с практическа насоченост, по време на която опитни маркетолози и комункатори ще ви запознаят с нови маркетинг инструменти, приложения и начини за ползване на дигитални продукти.
Целта на уъркшопа е да помогне на собственици, маркетинг ръководители, бранд мениджъри и асистенти да създават и управляват по-лесно и ефективно своите рекламни и маркетинг кампании.
По време на събитието тримата лектори:
* Христо Николински, Управител на Етаргет България
* Ален Попович, маркетинг експерт
* Мануела Тотева, маркетинг и комуникационен експерт
Те ще представят практически решения за бизнеса, които всеки гост ще може да приложи на практика след края на уъркшопа.
Следните теми ще се презентират и дискуртират, ще има практически ориентирани запитвания и задачи:
- Алтернативни форми на онлайн реклама, дигитални инструменти в допълнение към офлайн активности и примери как да се ползват
- Лесна употреба на програматик реклама и разяснение как работи за различните бизнеси в България и чужбина
- Най-важната социална мрежа в маркетирането на B2B – Linkedin
- Изграждане и използване на мрежата ни от контакти за създаване на бизнес партньорства
- Подходи в рекламата, когато искате да излезете на чуджи пазари и да продавате продукти и услуги в България и извън страната
- Създване и разпространение на адекватно за бизнеса ви съдържание, подготвяне на реклами и работа с агенции
Място: БТПП, ул. Искър 9, София 1058, ет. 1
Часове на провеждане: 09.00 - 12.40 часа
ЦЕНИ:
Цена за члвенове на БТПП или НБМ: 40 лв без ДДС
Редовна цена: 60 лв без ДДС
Регистрация: http://bit.ly/2VvdvKn
|