Дата: 10-06-2020 Организатор: ЕЕN Анотация: EnterpriseEurope Network към БТПП съвместно с Европейски потребителски център към Комисията за защита на потребителите организират безплатен уебинар на тема „Правила за онлайн търговците и разрешаване на потребителски спорове“. Събитието ще се проведе на 10-ти юни от 10:00 часа. Основните теми, които ще бъдат дискутирани по време на обучението: - Срок за връщане на продукта и право на отказ от договора от страна на потребителя. Транспортни разходи; - Поръчка на стоки по интернет и изисквания за предоставяне на преддоговорна информация. Процес при поръчка онлайн; - Задължителна информация, която трябва да присъства на сайта; -Платформи за онлайн решаване на спорове на Европейската комисия при трансгранични сделки с потребители. - Алтернативно решаване на спорове от помирителните комисии; - Приложимо право и компетентен съд при трансгранични продажби в ЕС; - Ролята на ЕПЦ при решаване на трансгранични спорове; Целите на обучението са да се представят изискванията към електронните магазини относно законодателството при продажбите от разстояние и по-конкретно с правилата за прилагане на гаранция и искането на рекламация, които действат в рамките на Европейския съюз. За кого ще бъде полезно обучението? Събитието е насочено към нови електронни магазини, към мениджъри продажби, които искат да се запознаят с законовите правила, както и към търговски представители, дистрибутори и търговски агенти. От обучението има какво да научат собствениците на фирми, които желаят да развиват своя бизнес и да предлагат стоки и услуги в страната и чужбина през онлайн канали. Местата са ограничени! Побързайте да се регистрирате тук! Линк за участие за включване в платформата Google meet ще бъде изпратен по имейл на всеки регистриран участник в деня преди уебинара. За въпроси или при необходимост от допълнителна информация, моля, свържете се с: Enterprise Europe Network Българска търговско-промишлена палата Тел: 02/ 8117 505/515/525 Е-mail: een@bcci.bg
|