| Регламент на конкурса “Европейски барометър” | 
Какви са темата и целите на конкурса?
Тема на конкурса е готовността на българските предприятия за Обединена Европа и мястото им на конкурентния европейски пазар.
Целта е да бъдат отличени журналисти, допринесли със своите материали за обективното и достъпно отразяване на европейски въпроси, касаещи бизнеса, и за повишаване информираността на родните предприемачи относно изискванията на ЕС.
Какъв е периодът на конкурса?
Конкурсът обхваща журналистически материали от периода 1 февруари – 15 август 2006 г.
Какви са изискванията към участниците?
Какви са наградите?
Първа награда – организирано от БТПП посещение на европейските институции в Брюксел - Европейски парламент, Европейска комисия, запознаване с работата на Европалати – Брюксел и т.н. (октомври 2006 г.)
Втора награда – организирано от БТПП посещение на Годишния конгрес на Асоциацията на европейските търговски палати в Солун, Гърция (октомври 2006 г.)
Препоръчително изискване към участниците в конкурса е владеенето на английски език предвид вида на наградите, които са свързани със срещи с представители на други държави.
Какви са изискванията към представяните материали?
Кой ще оценява материалите?
    
– председател на Българската
      търговско-промишлена палата
Къде да бъдат изпращани материалите?
1-ви вариант – по пощата на адрес:
  Българска търговско-промишлена палата
  Отдел “Връзки с обществеността” 
  до Мануела Дюлгерова
  ул. “Парчевич” №42
  София 1058
2-ри вариант - на e-mail
  services@bcci.bg със subject “Za
  konkursa”.
Лице, което ще отговаря на допълнителни
  въпроси: 
  Мануела Дюлгерова – Връзки с
  обществеността
  Тел. 02/987 11 24, 987 26 31
  e-mail services@bcci.bg 
|    | 14 февруари 2006 г. |