Американската хотелска асоциация се отваря за български хотелиери

Член на      Visit website

     2 април, 2007

     АМЕРИКАНСКАТА ХОТЕЛСКА АСОЦИАЦИЯ СЕ ОТВАРЯ ЗА БЪЛГАРСКИ ХОТЕЛИЕРИ

    След като осъществи две бизнес делегации в САЩ (май 2006, февруари 2007) с общо 70 хотелиери, на 30 март,Национален хотелиерски мениджмънт клуб бе удостоен с членство вАмериканската хотелиерска асоциация (American Hotel & Lodging Association) от Джоузеф Макинърни, президент и изпълнителен директор. По думи на Пам Инман, зам.-изпълнителен директор на асоциацията, поканата е жест на признание, подкрепа и окуражаване за усилията ни да създаваме възможности за българските хотелиери да черпят ноу-хау от една от най-динамичните хотелски индустрии в света.

    AH&LA е създадена почти преди век (1910). Тя е единствената национална асоциация и днес в нея членуват над 10 000 хотела в САЩ, хотелски вериги извън САЩ, фирми обслужващи индустрията, студенти и преподаватели. Партньори на AH&LA са 43 щатски асоциации и 9 клона в районите, където няма щатска хотелска асоциация. AH&LA е съставена от три части – самата асоциация, Образователният институт (Educational Institute) и Американската хотелска образователна фондация (American Hotel & Lodging Foundation). С централа във Вашингтон, Д.С., AH&LA подпомага членовете си с присъствие и застъпничество пред сената.

    По същността си, приемането на Национален Хотелиерски Мениджмънт Клуб е прецедент в практиката на AH&LA, тъй като в нея не се допускат асоциации от други държави, което придава още по-специален статут на поканата.

    С членството на НХМК в Международната хотелска и ресторантьорска асоциация, а вече и в Американската хотелска асоциация, разширяваме възможностите за международни професионални контакти между българските хотелиери и света. “Приехме поканата, защото на първо място тя е признание и чест за Хотелиерския Клуб и след това, защото ние като национална асоциация и нашите членове можем да черпим директно от техните информационни и ноу-хау ресурси, разработки и проучвания, както стана при случая с министър Гайдарски”, коментира председателят Илиян Иванов, “няколко часа след възникване на конкретния казус вече имахме информация как въпросът е решен в други страни.” Косвените ползи за нашите членове отново са свързани с поддържане на престижна репутация. Още по време на първата делегация в САЩ през 2006, ръководството на хотел Смолян, Петър Нейчев и Радостина Василева, оцениха това и станаха първият хотел в България, член на AH&LA.

    За повече информация,
    Илиян Иванов, 0888 508 199, 02/868-05-07, office@TourMarketing.org

 

Back   HOME

2 април 2007 г.