Назад

Цветан Симеонов : Увеличаване на разходите за маркетинг и реклама по време на криза е правилната фирмена тактика


  • Цветан Симеонов : Увеличаване на разходите за маркетинг и реклама по време на криза е правилната фирмена тактика




    Шестнайсетото изложение "Произведено в България" отново завзема територията на Националния дворец на културата. Въпреки общата тенденция на оттегляне на бизнеса от участие в изложби и панаири, участниците в тазгодишното изложение на леката индустрия са намалели само с 8 на сто, сочи председателят на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ Цветан Симеонов. Той коментира ,че тактиката да се съкращават разходи от маркетинг и реклама на фирмите в период на криза е неправилна тактика. Симеонов дава за пример по-развитите пазарни икономики, които през миналата година са похарчили повече пари за реклама и маркетинг на стоки и услуги, отколкото през предишни, по-успешни години. Цветан Симеонов съобщи, че Българската агенция за инвестиции предвижда доста сериозни средства през следващата година за реклама на България и на българските стоки и услуги зад граница, включително и за участие в панаири и изложби.
    Според анкета на организаторите на "Произведено в България", българските производители нямат доверието на четири процента и половина от населението, които твърдят в проучването, че избягват да купуват български стоки. Още толкова посочват, че ги купуват само по принуда.

    Още за изложението "Произведено в България" можете да чуете в репортажа на Наталия Ганчовска в звуковия файл >> http://www.bnr.bg/Audio.aspx?lang=1026#http://www.bnr.bg/sites/horizont/Shows/Current/12plus3/economy/Pages/NGanchovska.aspx


    Линк

Назад