Назад

Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди


  • Traditional Made in Bulgaria Expo Launched in Sofia


     

    The traditional national retail exhibit Made in Bulgaria is being launched Friday in the Universiada Hall in the capital Sofia.
    The expo will be opened until December 11.
    It is organized by the Made in Bulgaria Association, the Bulgarian Chamber of Commerce and Industry, and Business Center Bulgaria.
    The expo is organized for the 17th consecutive year. Over 300 Bulgarian companies are going to present their production.
    The Bulgarian Minister of Economy, Energy and Tourism, Traicho Traikov, appealed Thursday to everyone to "choose the Bulgarian made," especially over the Holidays to encourage local economy in the condition of the European debt crisis.
    The Minister stressed that a certain item does not only have a concrete value, but gives us the feeling that we are supporting our homeland, country people and hometown, and this must be a perceived need for everyone

    Линк

  • Изложение насърчава: Купувайте българското!


     
    В зала Универсиада в столицата стартира традиционното национално търговско изложение "Произведено в България", като продължава до 11 декември. Организатори са Съюзът "Произведено в България", Българската търговско-промишлена палата и "Бизнес център - България" ЕООД.
    В изложението, което се провежда за 17-а поредна година, ще участват около 300 фирми - български производители и търговци.
    Министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков призова в четвъртък да се купуват предимно българските стоки, особено в периода на коледните празници, за да се стимулира родната икономика в условията на европейска финансова криза.
    Трайков посочи, че ако освен своята конкретна стойност, една стока ни дава и усещането, че подкрепяме своята страна, народ и населено място, това трябва да е осъзната нужда, която да е част от стойността на всеки продукт. 

    Линк

  • Посетете и изберете българското 17-то поредно "Произведено в България" "се радва на много голям интерес.


     

    Организаторите от Съюз "Произведено в България", Българска търговско-промишлена палата и „Бизнес център – България” ЕООД дадоха началото на Седемнадесето издание (1995 – 2011 г.) на изложението на 03.12.2011.
    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност, трябва да има един продукт, каза на пресконференцията председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов 
    На въпрос защо купуват българските стоки - 41,20 на сто от анкетираните са посочили доброто качество, а 30 на сто за заявили: "Защото съм българин!"
    Организаторите отчетоха, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто е - насърчаването на производството.
    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което e с 50 на сто по-малко от броя изложителите през миналата година, което според организаторите се дължи както на кризата, така и на промяната на залата. С близо 30 евро на квадратен метър са намалени наемите на новото място, което е с почти 25 процента по-ниска цена спрямо предишни години, обясни Цветан Симеонов. Той изрази увереност, че това намаление ще се отрази и върху цените на предлаганите на изложението стоки. 
    Целта на организаторите е изложението да съдейства за повишаване на доверието в
    българските стоки и услуги, за да бъдат предпочитани от потребителите. Чрез своето
    участие, фирмите имат възможност да разширят пазара си, да привлекат инвеститори за своя бизнес и да представят най-новите си продукти.
    И тази година Съюз “Произведено в България” ще отличи най-добре представилите се в бранша фирми и продукти на изложението. За всички участници е въпрос на чест и престиж получаването на Наградите “Златен лъв” или “Сребърен лъв” за качество.
    Наградите и грамотите на фирмите и журналистите ще бъдат връчени на
    официално награждаване на 8 декември от 18,00 ч. в Зала „Универсиада“.
    По традиция са поканени официални лица и представители на чуждестранни търговски и дипломатически мисии, които със своята съпричастност към идеята “Изберете българското” подкрепят българския производител.
    Часове за посещение: 10,00 – 19,30 часа. Входът е свободен.

    Линк

  • Изложбата-базар ”Произведено в България” на ново място


     
    След управленските промени в НДК и безапелационното доминиране на бранша от IEC (Международния изложбен център) дългогодишната изложба-базар „Произведено в България” в събота се откри на ново място в зала ”Универсиада” и ще трае до 10 декември. В слънчевия уикенд столичани просто включиха мероприятието в кризисната си програма за тичане по промоции и „разпродажби”, но може би имаше сред посетителите и хора отишли  от горестно и носталгично чуство на „стопански патриотизъм”. В страна като България, която след всяка от двете световни войни е компенсирала разрухата си с по-широк износ на храни и стоки от леката промишленост, доминирането на „нефискално карго” - стоки от Турция и Китай, е не само допълнителен кризисен фактор, но и част от общия морален упадък, обхванал топящата се нация.
    Тъкмо на този нерадостен фон неотдавнашният призив на известни туристически деятели да се снабдяват българските ресторанти и хотели предимно с български стоки би следвало, освен любопитство към преместената на ново място изложма-базар „Произведено в България”, да заостря вниманието на  отговорните фактори върху оцеляването на българското селско стопанство, хранителна и лека промишленост. При откриването на базара бе забелязана само служебната група на Българската търговско-промишлена палата (БТПП). В основната зала,  освен по един щанд за пчелни продукти, чайове, „българско уиски” и козметика, доминира „каргото”: облекла, бельо и аксесоари от комшийския и Далечен изток (стил Илиянци), като само връхни дрехи от Унгария навяват нотка на европейско самочуствие.
    В един от коридорите на зала „Универсиада” хранително-вкусовият отрасъл се представлява единствено от винарска изба, чието име започва с „ France International” и постоянно обсаден за дегустации щанд на месарска фирма със „затворен цикъл”, който допринася за привлекателно съотношение качество/цена. Като истинска „бяла врана” северняшкият свинекомплекс „Враново” използува базара за промоция на фирмените си магазини със закачливи и остроумни „хрумки”. Развеселяващи открития се оказват: „шункова пача”, „сиромашка пастърма” и полуфабрикат по... грузинска рецепта „Бажуми”(от соцвреме знаем водата ”Боржоми”). Тези търговски наименования са в унисон с кризисното време и подтикват клиентите към така липсващото добро настроение. Може би във връзка с новата ТV-комедия на блестящата Татяна Лолова и нейния „зет” този месарски щанд  дискретно раздава на „по-смелите” реални зетьове лепенка за хладилник с текст „Промоция: и тъщата ще го хареса”, като на картинката има недвусмислена Баба Яга, яхнала метла.
    За съжаление, метлата на стопанската криза е помела желанието за изложбено-базарни разходи на българските фирми, които бяха призовани да предлагат „Българско за българската туристическа индустрия”. И може би са далече онези туристически сезони, когато още през юни по Черноморието ще се предлагат само български плодове и зеленчуци, сирената няма да са от Западна Европа и Гърция, а месата няма да са внос от Азия и Латинска Америка. Да помечтаем за това време и ако сме започнали кризисното си новогодишно пазаруване все пак да потърсим нещо добро и „произведено в България”?

    Линк

  • Предпочитаме българското


    Над 150 фирми участват в изложението "Произведено в България" в зала "Универсиада", което беше открито днес.
    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди. Това показват резултати от традиционна анкета на организаторите на търговското изложение.
    Производителите споделят, че изложението има изключително благотворно влияние върху връзката им с клиентите. Това е един от най-ефективните начини да фирмите да получат обратна връзка и да повишат нивото на качеството на продуктите.
    Изложението "Произведено в България" ще продължи и по време на коледните празници с малко прекъсване.

    Подробности във видеото.



    Линк

  • „Произведено в България” на ново място


     
    До 11 декември ще продължи националното търговско изложение „Произведено в България”, което бе открито през уикенда в зала „Универсиада”. То е организирано от Съюза "Произведено в България", БТПП и "Бизнес център - България" ЕООД.
    Българските стоки са предпочитани от 41% от хората заради по-доброто си качество, 30% го правят от патриотични подбуди, показват данни от традиционна анкета на организаторите на търговското изложение. 
    По-добрата цена на българските стоки мотивира почти 13%, 10% искат така да стимулират българското производството.
    В изложението сега са се включили над 150 фирми – 50% по-малко от участвалите през 2010 година. Освен кризата друга причина за намаления брой изложители е промяната на мястото му от НДК в зала „Универсиада”, въпреки че тук наемът на квадратен метър площ е с 25% по-ниска, обясняват организиторите.

    Линк

  • Започва изложението "Произведено в България"


     

    За седемнадесета поредна година около 300 фирми - български производители и търговци, участници в Националното търговско изложение "Произведено в България" ще посрещат посетители от 3 до 11 декември в зала Универсиада в София, съобщиха организаторите.
    През годините изложението се наложи като мощен маркетингов инструмент за фирмите, като форум на българския продукт и на новаторски решения. Нерядко, именно по време на "произведено в България", посетители са откривали наш продукт като привлекателен и конкурентен в сравнение с вносните стоки. 
    Амбицията на организаторите е повишаване на доверието в българските стоки и доказването, че българските фирми могат да бъдат надежден партньор и конкурентоспособни както на вътрешния, така и на международния пазар. Организатори са Съюз "Произведено в България", БТПП – Център за професионално обучение, преводи, консултации и фирмено обслужване, и Бизнес център – България ЕООД.

    Линк

  • Започва изложението "Произведено в България"


     

    За седемнадесета поредна година около 300 фирми - български производители и търговци, участници в Националното търговско изложение "Произведено в България" ще посрещат посетители от 3 до 11 декември в зала Универсиада в София, съобщиха организаторите. През годините изложението се наложи като мощен маркетингов инструмент за фирмите, като форум на българския продукт и на новаторски решения. Нерядко, именно по време на "произведено в България", посетители са откривали наш продукт като привлекателен и конкурентен в сравнение с вносните стоки. Амбицията на организаторите е повишаване на доверието в българските стоки и доказването, че българските фирми могат да бъдат надежден партньор и конкурентоспособни както на вътрешния, така и на международния пазар. Организатори са Съюз "Произведено в България", БТПП – Център за професионално обучение, преводи, консултации и фирмено обслужване, и Бизнес център – България ЕООД.

    Линк

  • Родни продукти на изложение в София


     

    Търговското изложение “Произведено в България“ ще отвори врати в 11.00 часа в столичната зала “Универсиада“. Там ще бъдат представени 150 фирми. Входът е свободен, а часовете за посещение са от 10,00 до 19,30 часа и ще продължи до 11 декември. На откриването на изложението ще присъства Цветан Симеонов, председател на Българска търговско-промишлена палата.
    През годините „Произведено в България“ се е доказало пред потребителите като изложението с изцяло български продукти и стоки, където фирми от малкия и среден бизнес излагат своите стоки и търсят мнението на потребителите. За изминалите 17 години, откакто се провежда изложението “Произведено в България“, са участвали над 2000 български фирми.

    Линк

  • Събота 11 часа се открива „ПРОИЗВЕДЕНО В БЪЛГАРИЯ“ - 2011


     

    Цветан Симеонов, председател на Българската търговско-промишлена палата, ще участва в откриването на търговското изложение  "Произведено в България" на 03.12.2011 г. (събота) от 11 ч в зала "Универсиада", София.
    Организатори:
    Съюз „Произведено в България”
    Българска търговско-промишлена палата - Център за професионално обучение, преводи, консултации и фирмено обслужване ЕООД
    Бизнес център – България ЕООД
    Поредност: Седемнадесето издание (1995 – 2011 г.)
    Място на провеждане: София, Зала „Универсиада“
    Часове за посещение: 10,00 – 19,30 часа. Вход – свободен.
    - Брой участници: Над 150 фирми.
    - Браншово разпределение: трикотаж и бельо – 45 %; конфекция – 14 %; кожени изделия – 12 %; спортни стоки – 10 %; стоки за бита – 2 %; храни и напитки – 5 %; бижутерия – 4 %; парфюмерия и козметика – 8 %.
    - Нови участници – 15 фирми. 17 % от фирмите са членове на БТПП.
    През изминалите 17 години в изложението са участвали над 2000 български фирми. Повечето от тях са представители на текстилния бранш, а той е сред най-големите работодатели в страната и един от малкото браншове, чиято продукция достига пряко до европейските потребители. Заетите в шивашката индустрия у нас са 113 260 души. Секторът е вторият по големина работодател у нас след държавната администрация, а работниците са 19,30 % от заетите в цялата промишленост. Целта на организаторите е изложението да съдейства за повишаване на доверието в българските стоки и услуги, за да бъдат предпочитани от потребителите. Чрез своето участие фирмите имат възможност да оптимизират технологичното време за реализация на продукцията, да разширят пазара си, да привлекат инвеститори за своя бизнес и да представят най-новите си продукти.
    Участието на фирмите води до повишаване на тяхната конкурентоспособност в бранша, до разширяване на стокооборота и подобряване на междуфирмения бизнес климат.
    - Традиционна анкета, проведена от страна на на организаторите за 2011 г.
    Защо купувате български стоки?
    41,20 % - Добро качество
    30% - Защото съм българин!
    12,8 % - Изгодна цена
    10,4% - Насърчаване на производството
    2,8% - По-голям избор
    2,8 % - Избягвам да купувам български стоки.
    В сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5% - 2010 г.; 2,8% - за 2011 г.). Българските стоки все повече покриват международните и вътрешни стандарти и стават все по-търсени от родния купувач.
    И тази година Съюз “Произведено в България” ще отличи най-добре представилите се в бранша фирми и продукти на изложението. За всички участници е въпрос на чест и престиж получаването на Наградите “Златен лъв” или “Сребърен лъв” за качество.
    - Наградите и грамотите на фирмите и журналистите ще бъдат връчени на официално награждаване на 8 декември от 18,00 ч. в Зала „Универсиада“. Потрадиция са поканени официални лица и представители на чуждестранни търговски и дипломатически мисии, които със своята съпричастност към идеята “Изберетебългарското” подкрепят българския производител.

    Линк

  • Защо хората купуват български стоки?


     

    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди. Това показват резултати от традиционна анкета на организаторите на търговското изложение "Произведено в България", което за първи път се провежда в зала "Универсиада", а не в НДК.
    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт. Това съобщи на пресконференция председателят на Българската търговско-промишлена палата (БТПП) Цветан Симеонов.
    Националното изложение беше открито днес и ще продължи до 11 декември. То е организирано от Съюза "Произведено в България", БТПП и "Бизнес център - България" ЕООД.
    Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичният оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г. срещу 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.
    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя на изложителите през миналата година.  Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.

    Линк

  • Българите купуват родни стоки от патриотизъм и заради цената


     

    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, каза на пресконференция председателят на Българската
    търговско-промишлена палата Цветан Симеонов. 
    Националното изложение беше открито на 3 декември и ще продължи до 11 декември. То е организирано от Съюза "Произведено в България", Българска
    тьрговско-промишлена палата и "Бизнес център - България" ЕООД.
    Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичният оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството. 
    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя на изложителите през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.

    Линк

  • Българите купуват родни стоки от патриотизъм и заради цената


     

    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични одбуди. Това показват резултати от традиционна анкета на организаторите на търговското изложение “Произведено в България“, което за първи път се провежда в зала “Универсиада“, а не в НДК.
    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, каза на пресконференция председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов. Националното изложение беше открито на 3 декември и ще продължи до 11 декември. То е организирано от Съюза “Произведено в България“, Българска тьрговско-промишлена палата и “Бизнес център - България“ ЕООД. Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичният оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството. Тази година в изложението участват над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя на изложителите през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.

    Линк

  • Купуваме родното от патриотични подбуди


     

    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди.
    Това показват резултати от традиционна анкета на организаторите на търговското изложение "Произведено в България", което за първи път се провежда в зала "Универсиада", а не в НДК, информира БТА.
    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, каза на пресконференция председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов.
    Националното изложение беше открито днес и ще продължи до 11 декември. То е организирано от Съюза "Произведено в България", Българска тьрговско-промишлена палата и "Бизнес център - България" ЕООД.
    Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичният оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.).
    Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.
    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя на изложителите през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.

    Линк

  • Българите купуват родни стоки от патриотизъм и заради цената


     

    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични одбуди. Това показват резултати от традиционна анкета на организаторите на търговското изложение "Произведено в България", което за първи път се провежда в зала "Универсиада", а не в НДК.
    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, каза на пресконференция председателят на Българската
    търговско-промишлена палата Цветан Симеонов. 
    Националното изложение беше открито на 3 декември и ще продължи до 11 декември. То е организирано от Съюза "Произведено в България", Българска
    тьрговско-промишлена палата и "Бизнес център - България" ЕООД.
    Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичният оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството. 
    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя на изложителите през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.

    Линк

  • Купуваме родното от патриотични подбуди


     

    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди.
    Това показват резултати от традиционна анкета на организаторите на търговското изложение "Произведено в България", което за първи път се провежда в зала "Универсиада", а не в НДК, информира БТА.
    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, каза на пресконференция председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов.
    Националното изложение беше открито днес и ще продължи до 11 декември. То е организирано от Съюза "Произведено в България", Българска тьрговско-промишлена палата и "Бизнес център - България" ЕООД.
    Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичният оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.).
    Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.
    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя на изложителите през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.

    Линк

  • Все повече потребители предпочитат българските стоки


     

    Българите все повече предпочитали родните стоки пред вносните. Това показва анкета на Българската търговско-промишлена палата. Според данните хората предпочитат местното производството заради доброто му качество. Също така те купуват български стоки, водени от патриотизма. над 41 на сто избират българското заради качеството му, а 30 на сто зарди родолюбието си. над 12 процента от анкетираните предпочитат родните стоки заради изгодната цена. 
    Едва 2,8 на сто отговарят, че избягват да купуват родни стоки, като броят им намалява спрямо 2010 година, когато този отговор са дали 4,5 на сто от анкетираните.

    Линк

  • Българинът купува все повече родните стоки


     

    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди.
    Това показват резултати от традиционна анкета на Българската търговско-промишлена палата, организатор на търговското изложение "Произведено в България", което за първи път се провежда в зала "Универсиада", а не в НДК.
    На въпроса „Защо купувате български стоки?" 41,2 % са отговорили, че е заради доброто качества, а 30 на сто - „защото съм българин". На трето място с 12,8 % са тези, за които изгодната цена е водещ мотив за търсене на българска стока.
    Едва 2,8 на сто отговарят, че избягват да купуват родни стоки, като броят им намалява спрямо 2010 година, когато този отговор са дали 4,5 на сто от анкетираните.
    Българите продължават да вярват, че родното качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, заяви председателят на БТПП Цветан Симеонов.
    Откритото днес „Произведено в България" продължава до 11 декември с участието на над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя им през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.
    Повечето от участниците са представители на текстилния бранш, а той е сред най-големите работодатели в страната и един от малкото браншове, чиято продукция достига пряко до европейските потребители.
    Заетите в шивашката индустрия у нас са 113 260 души. Секторът е вторият по големина работодател у нас след държавната администрация, а работниците са 19,30 % от заетите в цялата промишленост.

    Линк

  • Българинът купува все повече родните стоки


     

    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди.
    Това показват резултати от традиционна анкета на Българската търговско-промишлена палата, организатор на търговското изложение "Произведено в България", което за първи път се провежда в зала "Универсиада", а не в НДК.
    На въпроса „Защо купувате български стоки?" 41,2 % са отговорили, че е заради доброто качества, а 30 на сто - „защото съм българин". На трето място с 12,8 % са тези, за които изгодната цена е водещ мотив за търсене на българска стока.
    Едва 2,8 на сто отговарят, че избягват да купуват родни стоки, като броят им намалява спрямо 2010 година, когато този отговор са дали 4,5 на сто от анкетираните.
    Българите продължават да вярват, че родното качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, заяви председателят на БТПП Цветан Симеонов.
    Откритото днес „Произведено в България" продължава до 11 декември с участието на над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя им през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.
    Повечето от участниците са представители на текстилния бранш, а той е сред най-големите работодатели в страната и един от малкото браншове, чиято продукция достига пряко до европейските потребители.
    Заетите в шивашката индустрия у нас са 113 260 души. Секторът е вторият по големина работодател у нас след държавната администрация, а работниците са 19,30 % от заетите в цялата промишленост.

    Линк

  • „ПРОИЗВЕДЕНО В БЪЛГАРИЯ“ - 2011 се откри в Зала Универсиада


     

    Цветан Симеонов, председател на Българската търговско-промишлена палата, участва в откриването на търговското изложение "Произведено в България" което от тази година се провежда в зала "Универсиада", София. Организаторите от Съюз "Произведено в България", Българска тьрговско-промишлена палата и „Бизнес център – България” ЕООД. дадоха началото на Седемнадесето издание (1995 – 2011 г.) на изложението.
    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност, трябва да има един продукт, каза на пресконференцията председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов.
    На въпрос защо купуват българските стоки - 41,20 на сто от анкетираните са посочили доброто качество, а 30 на сто за заявили: "Защото съм българин!"
    Организаторите отчетоха, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.
    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което e с 50 на сто по-малко от броя изложителите през миналата година, което според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата. С близо 30 евро на квадратен метър са намалени наемите на новото място, което е с почти 25 процента по-ниска цена спрямо предишни години, обясни Цветан Симеонов. Той изрази увереност, че това намаление ще отрази и върху цените на предлаганите на изложението стоки. 
    Часове за посещение: 10,00 – 19,30 часа. Входът е свободен.
    - Браншово разпределение: трикотаж и бельо – 45 %; конфекция – 14 %; кожени изделия – 12 %; спортни стоки – 10 %; стоки за бита – 2 %; храни и напитки – 5 %; бижутерия – 4 %; парфюмерия и козметика – 8 %.
    - Нови участници – 15 фирми. 17 % от фирмите са членове на БТПП.
    През изминалите 17 години в изложението са участвали над 2000 български фирми. Повечето от тях са представители на текстилния бранш, а той е сред най-големите работодатели в страната и един от малкото браншове, чиято продукция достига пряко до европейските потребители. Заетите в шивашката индустрия у нас са 113 260 души. Секторът е вторият по големина работодател у нас след държавната администрация, а работниците са 19,30 % от заетите в цялата промишленост. Целта на организаторите е изложението да съдейства за повишаване на доверието в българските стоки и услуги, за да бъдат предпочитани от потребителите. Чрез своето участие фирмите имат възможност да оптимизират технологичното време за реализация на продукцията, да разширят пазара си, да привлекат инвеститори за своя бизнес и да представят най-новите си продукти.
    Участието на фирмите води до повишаване на тяхната конкурентоспособност в бранша, до разширяване на стокооборота и подобряване на междуфирмения бизнес климат.
    -Традиционна анкета, проведена от страна на на организаторите за 2011 г.
    Защо купувате български стоки?
    41,20 % - Добро качество
    30% - Защото съм българин!
    12,8 % - Изгодна цена
    10,4% - Насърчаване на производството
    2,8% - По-голям избор
    2,8 % - Избягвам да купувам български стоки.
    И тази година Съюз “Произведено в България” ще отличи най-добре представилите се в бранша фирми и продукти на изложението. За всички участници е въпрос на чест и престиж получаването на Наградите “Златен лъв” или “Сребърен лъв” за качество.
    - Наградите и грамотите на фирмите и журналистите ще бъдат връчени на официално награждаване на 8 декември от 18,00 ч. в Зала „Универсиада“. По традиция са поканени официални лица и представители на чуждестранни търговски и дипломатически мисии, които със своята съпричастност към идеята “Изберете българското” подкрепят българския производител.

    Линк

  • Българите все повече предпочитат българското


     

    Българите все повече се доверяват на стоките родно производство., най-вече заради цената, но и от патриотизъм. Това показват резултатите от стрдиционната анкета, които беха представени при откриването на тазгодишното издание на изложението "Произведено в България". От тази година панаирът се провежда в зала "Универсиада", в София.
    "Организаторите от Съюз "Произведено в България", Българска тьрговско-промишлена палата и „Бизнес център – България” ЕООД. дадоха началото на Седемнадесето издание (1995 – 2011 г.) на изложението.
    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност, трябва да има един продукт", каза на пресконференцията председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов 
    На въпрос защо купуват българските стоки - 41,20 на сто от анкетираните са посочили доброто качество, а 30 на сто за заявили: "Защото съм българин!"
    Организаторите отчетоха, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.
    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което e с 50 на сто по-малко от броя изложителите през миналата година, което според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата. С близо 30 евро на квадратен метър са намалени наемите на новото място, което е с почти 25 процента по-ниска цена спрямо предишни години, обясни Цветан Симеонов. Той изрази увереност, че това намаление ще отрази и върху цените на предлаганите на изложението стоки. 
     
    Защо купувате български стоки?
    41,20 % - Добро качество
    30% - Защото съм българин!
    12,8 % - Изгодна цена
    10,4% - Насърчаване на производството
    2,8% - По-голям избор
    2,8 % - Избягвам да купувам български стоки.

    Линк

  • Българите все повече предпочитат българското


     

    Българите все повече се доверяват на стоките родно производство., най-вече заради цената, но и от патриотизъм. Това показват резултатите от стрдиционната анкета, които беха представени при откриването на тазгодишното издание на изложението „Произведено в България“. От тази година панаирът се провежда в зала „Универсиада“, в София.
    „Организаторите от Съюз „Произведено в България“, Българска тьрговско-промишлена палата и „Бизнес център – България” ЕООД. дадоха началото на Седемнадесето издание (1995 – 2011 г.) на изложението.
    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност, трябва да има един продукт“, каза на пресконференцията председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов
    На въпрос защо купуват българските стоки – 41,20 на сто от анкетираните са посочили доброто качество, а 30 на сто за заявили: „Защото съм българин!“
    Организаторите отчетоха, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто – 2010 г.; 2,8 на сто – за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто – насърчаването на производството.
    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което e с 50 на сто по-малко от броя изложителите през миналата година, което според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата. С близо 30 евро на квадратен метър са намалени наемите на новото място, което е с почти 25 процента по-ниска цена спрямо предишни години, обясни Цветан Симеонов. Той изрази увереност, че това намаление ще отрази и върху цените на предлаганите на изложението стоки.
     
    Защо купувате български стоки?
    41,20 % – Добро качество
    30% – Защото съм българин!
    12,8 % – Изгодна цена
    10,4% – Насърчаване на производството
    2,8% – По-голям избор
    2,8 % – Избягвам да купувам български стоки.

    Линк

  • Българите все повече предпочитат българското


     

    Българите все повече се доверяват на стоките родно производство., най-вече заради цената, но и от патриотизъм. Това показват резултатите от стрдиционната анкета, които бяха представени при откриването на тазгодишното издание на изложението "Произведено в България".
    "Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност, трябва да има един продукт", каза на пресконференцията председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов
    На въпрос защо купуват българските стоки - 41,20 на сто от анкетираните са посочили доброто качество, а 30 на сто за заявили: "Защото съм българин!"
    Организаторите отчетоха, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.
    Защо купувате български стоки?
    41,20 % - Добро качество
    30% - Защото съм българин!
    12,8 % - Изгодна цена
    10,4% - Насърчаване на производството
    2,8% - По-голям избор
    2,8 % - Избягвам да купувам български стоки.

    Линк

  • Българите все повече предпочитат българското


     
    Българите все повече се доверяват на стоките родно производство., най-вече заради цената, но и от патриотизъм. Това показват резултатите от стрдиционната анкета, които бяха представени при откриването на тазгодишното издание на изложението "Произведено в България".
    "Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност, трябва да има един продукт", каза на пресконференцията председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов
    На въпрос защо купуват българските стоки - 41,20 на сто от анкетираните са посочили доброто качество, а 30 на сто за заявили: "Защото съм българин!"
    Организаторите отчетоха, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.
    Защо купувате български стоки?
    41,20 % - Добро качество
    30% - Защото съм българин!
    12,8 % - Изгодна цена
    10,4% - Насърчаване на производството
    2,8% - По-голям избор
    2,8 % - Избягвам да купувам български стоки.

    Линк

  • Българите все повече предпочитат българското


     

    Българите все повече се доверяват на стоките родно производство., най-вече заради цената, но и от патриотизъм. Това показват резултатите от стрдиционната анкета, които бяха представени при откриването на тазгодишното издание на изложението "Произведено в България".
    "Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност, трябва да има един продукт", каза на пресконференцията председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов
    На въпрос защо купуват българските стоки - 41,20 на сто от анкетираните са посочили доброто качество, а 30 на сто за заявили: "Защото съм българин!"
    Организаторите отчетоха, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.
    Защо купувате български стоки?
    41,20 % - Добро качество
    30% - Защото съм българин!
    12,8 % - Изгодна цена
    10,4% - Насърчаване на производството
    2,8% - По-голям избор
    2,8 % - Избягвам да купувам български стоки.

    Линк

  • Все повече потребители предпочитат българските стоки


     

    Българите все повече предпочитали родните стоки пред вносните. Това показва анкета на Българската търговско-промишлена палата. Според данните хората предпочитат местното производството заради доброто му качество. Също така те купуват български стоки, водени от патриотизма.

    Линк

  • Купуваме родни стоки заради качеството и от патриотични подбуди


     


    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди. Това показват резултати от традиционна анкета сред участниците в започналото търговското изложение "Произведено в България", на чието 17-о издание за първи път домакин е зала "Универсиада", а не НДК. То е организирано от съюза "Произведено в България", БТПП и "Бизнес център - България" ЕООД и ще продължи до 11 декември. Хората продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания, заяви председателят на БТПП Цветан Симеонов. На въпрос, защо купуват българските стоки, 41,20% от анкетираните са посочили доброто качество, а 30% са заявили: "Защото съм българин!" Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. намалява броят на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5% - 2010 г.; 2,8% - 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8%, а за 10,4% водеща е идеята за насърчаването на производството. Тази година в изложението участват над 150 фирми, което с е 50% по-малко от броя на изложителите през миналата година. Собствениците на фирми обаче признават, че няма да могат да си позволят да предложат предколедни намаления на клиентите си. Стараем се да направим отстъпки, но разходите са много, казват те. 

    Линк

  • Все повече потребители предпочитат българските стоки


     

    Българите все повече предпочитали родните стоки пред вносните. Това показва анкета на Българската търговско-промишлена палата. Според данните хората предпочитат местното производството заради доброто му качество. 
    Също така те купуват български стоки, водени от патриотизма. Над 41 на сто избират българското заради качеството му, а 30 на сто зарди родолюбието си. Над 12 процента от анкетираните предпочитат родните стоки заради изгодната цена. 
    Едва 2,8 на сто отговарят, че избягват да купуват родни стоки, като броят им намалява спрямо 2010 година, когато този отговор са дали 4,5 на сто от анкетираните.

    Линк

  • БЪЛГАРИТЕ ВСЕ ПОВЕЧЕ ПРЕДПОЧИТАТ БЪЛГАРСКОТО


     
    Българите все повече се доверяват на стоките родно производство., най-вече заради цената, но и от патриотизъм. Това показват резултатите от стрдиционната анкета, които бяха представени при откриването на тазгодишното издание на изложението "Произведено в България".
    "Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност, трябва да има един продукт", каза на пресконференцията председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов
    На въпрос защо купуват българските стоки - 41,20 на сто от анкетираните са посочили доброто качество, а 30 на сто за заявили: "Защото съм българин!"
    Организаторите отчетоха, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.
    Защо купувате български стоки?
    41,20 % - Добро качество
    30% - Защото съм българин!
    12,8 % - Изгодна цена
    10,4% - Насърчаване на производството
    2,8% - По-голям избор
    2,8 % - Избягвам да купувам български стоки.

    Линк

  • Намаляват българите, които не купуват родни стоки




     
    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди.
    Това показват резултати от традиционна анкета на Българската търговско-промишлена палата, организатор на търговското изложение "Произведено в България", което за първи път се провежда в зала "Универсиада", а не в НДК.
    На въпроса „Защо купувате български стоки?" 41,2 % са отговорили, че е заради доброто качества, а 30 на сто - „защото съм българин". На трето място с 12,8 % са тези, за които изгодната цена е водещ мотив за търсене на българска стока.
    Едва 2,8 на сто отговарят, че избягват да купуват родни стоки, като броят им намалява спрямо 2010 година, когато този отговор са дали 4,5 на сто от анкетираните.
    Българите продължават да вярват, че родното качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, заяви председателят на БТПП Цветан Симеонов.
    Откритото днес „Произведено в България" продължава до 11 декември с участието на над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя им през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.
    Повечето от участниците са представители на текстилния бранш, а той е сред най-големите работодатели в страната и един от малкото браншове, чиято продукция достига пряко до европейските потребители.
    Заетите в шивашката индустрия у нас са 113 260 души. Секторът е вторият по големина работодател у нас след държавната администрация, а работниците са 19,30 % от заетите в цялата промишленост. /News.bg

    Линк

  • Опашки за уиски по 10 лв. в „Универсиада“




     Единственото нещо по-хубаво от едно гърненце мед, са две гърненца с мед. Това атрактивно мото, взето от приказката за Мечо Пух, събираше тълпи от хора пред щанда за сладкото изкушение на изложението „Произведено в България“ в зала „Универсиада“.
    Малък буркан от пчелен деликатес се продаваше по 3,80 лв., а най-търсен беше този от магарешки бодил. Продавачката обясни, че той укрепва сърцето. Нашенско уиски за 10 лева и българско тракийско черешово бренди срещу 8 лева също бяха хит на изложението. Голям интерес предизвика и тракийската сливова ракия.
    Зала „Универдсиада“ се пукаше по шевовете от хора, които искаха да си купят нещо хубаво и евтино. Повечето от търговците предлагаха стоката си на производствени цени. Други пък бяха обявили намаление или подаръци. Кожени якета с 50 лева отстъпка привличаха младежите. Те могат да си купят яке за около 150 лева с намалението. Дървени черпаци по 3 лева пък се харесваха на бабите. Дамите се тълпяха пред огромни кошници с лакове по левче.
    Пример за изобретателността на българина бяха нашенски детски шоколадови бонбони с илюстрации на любими приказки. Те вървяха по 1,50 лева. За малчуганите имаше и евтини пижами по 10 лева, от бебешкия щанд дама си купи и дреха за кучето – стилен червен елек на старозагорска фирма срещу скромните 6 лева. „Вие сте първия ми клиентка, затова получавате отстъпка от 2 лева“, каза продавач на шапки на дама, която купи капела от телешка кожа за 28 лева вместо за 30. Типично по нашенски обаче много от търговците не даваха касови бележки.
    Иложението „Произведено в България“ започва на 3 декември и ще приключи на 11 декември. За пръв път от 1995 година насам то не се провежда в Националния дворец на културата, а в зала „Универсиада“. От НДК прекратиха договора за провеждането на мероприятието, заради неговия базарен характер, коментира предДартс нюз Стефка Станева от търговско-промишлената палата. Тя допълни, че  на „Произведено в България“ вече преобладават стоки от леката промишленост, а техника не се продава.
    150 наши фирми излагат най-добрите си продукти, каза още Станева. Качеството на материалите е на много високо ниво, коментира тя. Ексцентрични тоалети на български дизайнери привличат най-вече младежите. Освен облекла на изложението има бижута, ножове и мебели.
    Райна Харалампиева

    Линк

  • Купуваме родни стоки от патриотизъм


     
    Българинът купува родни стоки от патриотизъм, но и заради доброто качество, сочат резултати от традиционна 
    анкета на организаторите на изложението "Произведено в България", което бе открито в събота. За първи път то се провежда в зала "Универсиада", а не както е по традиция - в НДК. Причината е в кризата и намалелите наполовина фирми-участнички.   

    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, каза на пресконференция председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов. 

    Пазаруването на националното изложение ще е до 11 декември. 

    На въпрос защо купуват българските стоки - 41,20 на сто от анкетираните са посочили доброто качество, а 30 на сто за заявили: "Защото съм българин!"

    Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.). 

    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя на изложителите през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата. 

    60 на сто от анкетираните са заявили, че икономическата ситуация в страната ще остане непроменена до средата на 2012 г. Според 27 на сто тя ще се подобри до средата на следващата година, а 13 на сто смятат, че ще продължава да се влошава.

    Линк

  • Намаляват българите, които не купуват родни стоки


     

    Това показват резултати от традиционна анкета на Българската търговско-промишлена палата, организатор на търговското изложение "Произведено в България", което за първи път се провежда в зала "Универсиада", а не в НДК.

    На въпроса „Защо купувате български стоки?" 41,2 % са отговорили, че е заради доброто качества, а 30 на сто - „защото съм българин". На трето място с 12,8 % са тези, за които изгодната цена е водещ мотив за търсене на българска стока.
    Едва 2,8 на сто отговарят, че избягват да купуват родни стоки, като броят им намалява спрямо 2010 година, когато този отговор са дали 4,5 на сто от анкетираните.

    Българите продължават да вярват, че родното качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, заяви председателят на БТПП Цветан Симеонов.

    Откритото днес „Произведено в България" продължава до 11 декември с участието на над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя им през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.

    Повечето от участниците са представители на текстилния бранш, а той е сред най-големите работодатели в страната и един от малкото браншове, чиято продукция достига пряко до европейските потребители.
    Заетите в шивашката индустрия у нас са 113 260 души. Секторът е вторият по големина работодател у нас след държавната администрация, а работниците са 19,30 % от заетите в цялата промишленост.


    Линк

  • Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди


     
    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди. Това показват резултати от анкета на организаторите на търговското изложение "Произведено в България", което се провежда в зала "Универсиада" в София.


    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, каза на пресконференция председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов. Тази година в изложението участват над 150 фирми.

    По данни на анкетата 32 на сто от служителите на фирмите-участници в изложението са посочили съкращенията на работни места като основен негативен ефект от кризата, с който са се сблъскали през последната година. 60 на сто от анкетираните са заявили в анкетата, че икономическата ситуация в страната ще остане непроменена до средата на 2012 г.

    Линк

  • Родни продукти на изложение в София


     

    Търговското изложение "Произведено в България" ще отвори врати в 11.00 часа в столичната зала "Универсиада". Там ще бъдат представени 150 фирми. Входът е свободен, а часовете за посещение са от 10,00 до 19,30 часа и ще продължи до 11 декември. На откриването на изложението ще присъства Цветан Симеонов, председател на Българска търговско-промишлена палата.

    През годините „Произведено в България“ се е доказало пред потребителите като изложението с изцяло български продукти и стоки, където фирми от малкия и среден бизнес излагат своите стоки и търсят мнението на потребителите. За изминалите 17 години, откакто се провежда изложението "Произведено в България", са участвали над 2000 български фирми.


    Линк

  • Купуваме родни стоки заради качеството им и от патриотични подбуди



    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди. Това показват резултати от традиционна анкета на организаторите на търговското изложение "Произведено в България", което за първи път се провежда в зала "Универсиада", а не в НДК, съобщава БТА.
    "Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт”, каза на пресконференция председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов.
    Националното изложение беше официално открито днес и ще продължи до 11 декември.
    Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. се забелязва по-силен патриотичен оттенък в отговорите на потребителите, които отговарят на въпроса защо биха избрали продукт, родно производство. От друга страна намалява процентът на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.).
    Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто от анкетираните, а 10,4% от запитаните заявили, че са си купили роден продукт, за да насърчат местното производство.
    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя на изложителите през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на местоположението на изложението.

    Линк

  • Купуваме родното от патриотични подбуди


     

    Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди.

    Това показват резултати от традиционна анкета на организаторите на търговското изложение "Произведено в България", което за първи път се провежда в зала "Универсиада", а не в НДК, информира БТА.

    Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност трябва да има един продукт, каза на пресконференция председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов.

    Националното изложение беше открито днес и ще продължи до 11 декември. То е организирано от Съюза "Произведено в България", Българска тьрговско-промишлена палата и "Бизнес център - България" ЕООД.

    Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичният оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.).

    Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.

    Тази година в изложението участват над 150 фирми, което с е 50 на сто по-малко от броя на изложителите през миналата година. Според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата.


    Линк

  • Националното търговско изложение "Произведено в България" започва в зала "Универсиада" в София


     
    03 декември 2011 | 08:34 | Агенция "Фокус"
    Начало / Частен бизнес
    София. Националното търговско изложение "Произведено в България" започва днес в зала "Универсиада" - София. Изложението представя стоки, произведени в България. Времето за посещение е от 10.00 - 19.00 ч. Организатори са Съюз "Произведено в България", Българската търговско-промишлена палата и Бизнес център - България ЕООД. 

    Линк

  • ”Произведено в България” започва в зала ”Универсиада”


     
    ”Произведено в България” започва в зала ”Универсиада”
    3 декември 2011 /
    Сто и петдесет български производители и търговци ще участват в търговското изложение "Произведено в България" от 3 до 11 декември в зала "Универсиада".
    Това съобщи пресцентърът на Българската търговско-промишлена палата. 

    Председателят на палатата Цветан Симеонов ще открие изложението в 11.00 ч. Над 2000 български компании са участвали в изложението през изминалите 17 годин

    Линк

  • Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди




     
    София, 3 декември /Екатерина Тотева, БТА/
         Българинът купува родни стоки заради доброто им качество и от патриотични подбуди. Това показват резултати от традиционна анкета на организаторите на търговското изложение „Произведено в България”, което за първи път се провежда в зала „Универсиада”, а не в НДК. 
         Българите продължават да вярват, че българското качество е по-близко до техните очаквания за това, което като потребителска стойност, трябва да има един продукт, каза на пресконференция председателят на Българската търговско-промишлена палата Цветан Симеонов 
         Националното изложение беше открито днес и ще продължи до 11 декември. То е организирано от Съюза "Произведено в България", Българска тьрговско-промишлена палата и „Бизнес център – България” ЕООД.
         На въпрос защо купуват българските стоки - 41,20 на сто от анкетираните са посочили доброто качество, а 30 на сто за заявили: "Защото съм българин!"
         Организаторите отчитат, че в сравнение с 2010 г. се забелязва патриотичния оттенък в отговорите и намаляване процента на потребителите, които избягват да купуват български стоки (4,5 на сто - 2010 г.; 2,8 на сто - за 2011 г.).  
           Изгодната цена на българските стоки е била водеща в мотивацията за покупката им за 12,8 на сто, а за 10,4 на сто - насърчаването на производството.
         Тази година в изложението участват над 150 фирми, което e с 50 на сто по-малко от броя изложителите през миналата година, което според организаторите това се дължи както на кризата, така и на промяната на залата. С близо 30 евро на квадратен метър са намалени наемите на новото място, което е с почти 25 процента по-ниска цена спрямо предишни години, обясни Цветан Симеонов. Той изрази увереност, че това намаление ще отрази и върху цените на предлаганите на изложението стоки. 
        По данни на анкетата 32 на сто от служителите на фирмите-участници в изложението са посочили съкращенията на работни места като основен негативен ефект от кризата, с който са се сблъскали през последната година. Принудително намаленото работно време е бил проблем за 26 на сто от анкетираните, 21 на сто от тях са заяви, че нищо не се е променило заради кризата. За 11 на сто проблем се е оказало намаляването на трудовото възнаграждение, за по 5 на сто -невъзможността за изплащане на кредити и забавянето в изплащането на трудовото възнаграждение. 
        60 на сто от анкетираните са заявили в анкетата, че икономическата ситуация в страната ще остане непроменена до средата на 2012 г. Според 27 на сто тя ще се подобри до средата на следващата година, а 13 на сто смятат, че ще продължава да се влошава.

    Линк

Назад