Назад

60% от българския бизнес е готов да отделя средства за реклама


  • Mypr.bg: 60% от бизнеса е готов да отдели средства за реклама, а дигитализацията и социалните мрежи са основен способ за това


    С напредване развитието на социалните мрежи и дигитализацията, бизнесът се стреми да бъде все  по-конкурентоспособен, като рекламира именно чрез тези методи. Това показват данните от анкетно проучване на БТПП, свързано с рекламиране на фирмите, проведено през м. февруари 2018 г.

    60% от бизнеса е готов да отдели средства за реклама. Интернет рекламата, Facebook, Google са основните канали за рекламиране, върху които бизнесът акцентира.  С навлизането на Четвърта индустриална революция, много по-лесно е, чрез дигиталната реклама потребителите да разгледат даден артикул, който бизнесът предлага. Вече има различни продуктови каталози, които позволяват 360-градусово разглеждане на даден продукт, където всичко е видимо и достъпно в детайли.

    Фирмите в България разбират нуждата от реклама. 58% от анкетираните искат бизнеса им да бъде популярен и да бъде лесно достъпен в Google, 46% искат партньорите им да са добре запознати с възможностите на предприятието, а 31% желаят клиентите им да имат предварителна информация за компанията им.  За фирмите е ясно каква е ползата от рекламирането им по дигитален път, но когато опрем до изпълнение на такъв вид  дейност , те изпитват колебания и не са много активни. Основни причини за това са разходите, докато  възвръщаемостта идва в последствие.

    Има субективни причини, които спират компаниите да покажат техния потенциал чрез дигитална реклама. Някои фирми имат притеснения да не показват помещенията си от съображения за сигурност, притесняват се от конкуренцията, а някои изпитват притеснения от това, че не са достатъчно дигитализирани. Има и редки случаи, в които за тях излиза скъпо.

    Компаниите са готови най-често  ( 52% от анкетираните) да отделят до 500 лв. за 360-градусово заснемане. Нито една компания няма притеснения, затова че офисите или производствената част не изглежда добре, но опитът на Палатата и срещите ни показват, че помещенията им не са на ниво, което ги прави привлекателни съгласно стандартите на развитите икономически пазари.

    С проучването на БТПП може да се запознаете ТУК.


    Линк

  • Дума 23.04.2018 г., с. 5: 60% от фирмите са готови да дават пари за реклама


    60% от българските фирми са готови да отделят средства за реклама на бизнеса си. Интернет рекламата, фейсбук, Гугъл са основните канали за рекламиране, върху които бизнесът акцентира. Това показват данните от анкетно проучване на БТПП, свързано с рекламиране на фирмите, проведено през февруари 2018 г. С напредване развитието на социалните мрежи и дигитализацията бизнесът се стреми да бъде все по-конкурентоспособен, като рекламира именно чрез тези методи, посочват от палатата.
    Много по-лесно е чрез дигиталната реклама потребителите да разгледат даден артикул, който фирмите предлагат. Вече има различни продуктови каталози, които позволяват 360-градусово разглеждане на даден продукт, където всичко е видимо и достъпно в детайли.
    58% от анкетираните фирми искат бизнесът им да бъде популярен и да бъде лесно достъпен в Гугъл, 46% искат партньорите им да са добре запознати с възможностите на предприятието, а 31% желаят клиентите им да имат предварителна информация.
    Компаниите са готови найчесто - 52% от анкетираните, да отделят до 500 лв. за 360градусово заснемане. Започва създаването на интерактивна карта на бизнес средата в България посредством най-модерните технологии за формиране на триизмерна реалност, съобщиха от Национална асоциация "Сподели България".


    Линк

  • Club.bg: 60% от българския бизнес е готов да отделя средства за реклама


    С напредване развитието на социалните мрежи и дигитализацията, бизнесът се стреми да бъде все по-конкурентоспособен, като рекламира именно чрез тези методи. Това показват данните от анкетно проучване на БТПП, свързано с рекламиране на фирмите, проведено през месец февруари 2018 г. 60% от бизнеса е готов да отдели средства за реклама. Интернет рекламата, Facebook, Google са основните канали за рекламиране, върху които бизнесът акцентира. С навлизането на Четвърта индустриална революция, много....

    виж още


    Линк

  • Стандарт, 21.04.2018, стр. 9: 60 на сто от фирмите готови да рекламират бизнеса си в интернет


    60 на сто от фирмите готови да рекламират бизнеса си в интернет, сочи проучване на БТПП. С развитието на социалните мрежи и дигитализацията бизнесът се стреми да бъде все по-конкурентоспособен, като рекламира именно в интернет. Фирмите смятат, че чрез дигиталната реклама потребителите много по-лесно могат да разгледат даден артикул. Вече има продуктови каталози, които позволяват 360-градусово разглеждане на стоките.

     


    Линк

  • Expert.bg: 60% от българския бизнес е готов да отделя средства за реклама


    С напредване развитието на социалните мрежи и дигитализацията, бизнесът се стреми да бъде все по-конкурентоспособен, като рекламира именно чрез тези методи. Това показват данните от анкетно проучване на БТПП, свързано с рекламиране на фирмите, проведено през месец февруари 2018 г.

    60% от бизнеса е готов да отдели средства за реклама. Интернет рекламата, Facebook, Google са основните канали за рекламиране, върху които бизнесът акцентира. С навлизането на Четвърта индустриална революция, много по-лесно е, чрез дигиталната реклама потребителите да разгледат даден артикул, който бизнесът предлага. Вече има различни продуктови каталози, които позволяват 360-градусово разглеждане на даден продукт, където всичко е видимо и достъпно в детайли.

    Фирмите в България разбират нуждата от реклама. 58% от анкетираните искат бизнеса им да бъде популярен и да бъде лесно достъпен в Google, 46% искат партньорите им да са добре запознати с възможностите на предприятието, а 31% желаят клиентите им да имат предварителна информация за компанията им. За фирмите е ясно каква е ползата от рекламирането им по дигитален път, но когато опрем до изпълнение на такъв вид дейност , те изпитват колебания и не са много активни. Основни причини за това са разходите, докато възвръщаемостта идва в последствие.

    Има субективни причини, които спират компаниите да покажат техния потенциал чрез дигитална реклама. Някои фирми имат притеснения да не показват помещенията си от съображения за сигурност, притесняват се от конкуренцията, а някои изпитват притеснения от това, че не са достатъчно дигитализирани. Има и редки случаи, в които за тях излиза скъпо.


    Линк

Назад