Назад

Проучване: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания


  • Nakratko.bg: Китай и Германия са най-предпочитаните дестинации за бизнес пътувания от българите

    Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, показва проучване на Българската търговско-промишлена палата. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитаният партньор в Европейския съюз. 

    54% от компаниите, участвали в допитването, посочват Китай като най-предпочитаната държава за бизнес пътувания, а след Германия се нареждат Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. Нарастващият интерес към Македония анализаторите обясняват с подписания наскоро договор с България за сътрудничество. 

    Над 76% от българските компании имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат обема на износа на продукцията си. 36 на сто от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки. Една трета се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% – за инвестиции зад граница. 

    Като проблем се очертава това, че близо две трети от компаниите не познават изцяло условията за бизнес в страните, с които искат да имат търговски отношения. 40% от заинтересованите да пътуват в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектор "Машиностроене", следван от "Производството на храни и напитки", "Текстил и облекло" и "Електроника". Немалък е делът и на услугите – около 17 на сто.


    Линк

  • Novini.dir.bg: Българският бизнес предпочита Китай

    Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Проведено анкетно проучване на Българска търговско-промишлена палата показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54% от анкетираните. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия.

     


    Линк

  • E-novinar.com: Българският бизнес предпочита Китай

    Проведено анкетно проучване на Българска търговско-промишлена палата показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54% от анкетираните. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28% се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница.

    Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения, а  БТПП от своя страна има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса.  На тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

    Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите – около 17 % от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit за сега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80% от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите.


    Линк

  • Economy.bg - Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания от българите

    Има нарастващ интерес към Македония, отчита проучване на БТПП Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания от българите, показва проучване на Българската търговско-промишлена палата. Страната е посочена от 54% от анкетираните. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество. Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28% се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница. Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите – около 17% от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване. Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit за сега остава встрани от интересите на българските компании.


    Линк

  • Economynews.bg: Българският бизнес предпочита Китай

    Проведено анкетно проучване на Българска търговско-промишлена палата показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54% от анкетираните. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28% се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница.

    Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения, а  БТПП от своя страна има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса.  На тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

    Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите – около 17 % от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit за сега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80% от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите.


    Линк

  • Bgnews.online: Проучване: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54 процента от анкетираните. Това съобщиха от пресцентъра на БТПП.

    Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Над 76 на сто от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36 на сто от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12 на сто за инвестиции зад граница.

    Близо две трети от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. БТПП има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса, се посочва в съобщението. От БТПП уточняват, че на тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

    Близо 40 процента са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите - около 17 на сто от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit засега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80 на сто от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите, допълват от БТПП.


    Линк

  • Monitor.bg - Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Китай е безспорен лидер в интереса от страна на българския бизнес към пътувания. Поднебесната република е най-предпочитаната дестинация, посочена от 54% от анкетираните в проучване на Българската търговско-промишлена палата (БТТП). Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество. Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си. 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки, 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница. Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите – около 17 % от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване. Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit за сега остава по встрани от интересите на българските компании. Над 80% от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите.


    Линк

  • Abcnews.bg - Проучване: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54 процента от анкетираните. Това съобщиха от пресцентъра на БТПП. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество. Над 76 на сто от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36 на сто от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12 на сто за инвестиции зад граница. Близо две трети от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. БТПП има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса, се посочва в съобщението. От БТПП уточняват, че на тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес. Близо 40 процента са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите - около 17 на сто от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване. Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit засега остава по встрани от интересите на българските компании. Над 80 на сто от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите, допълват от БТПП. 24chasa.bg


    Линк

  • Bnr.bg - Китай и Германия са най-предпочитаните дестинация за бизнес пътувания от българите

    Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, показва проучване на Българската търговско-промишлена палата. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитаният партньор в Европейския съюз. 54% от компаниите, участвали в допитването, посочват Китай като най-предпочитаната държава за бизнес пътувания, а след Германия се нареждат Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. Нарастващият интерес към Македония анализаторите обясняват с подписания наскоро договор с България за сътрудничество. Над 76% от българските компании имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат обема на износа на продукцията си. 36 на сто от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки. Една трета се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% - за инвестиции зад граница. Като проблем се очертава това, че близо две трети от компаниите не познават изцяло условията за бизнес в страните, с които искат да имат търговски отношения. 40% от заинтересованите да пътуват в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектор "Машиностроене", следван от "Производството на храни и напитки", "Текстил и облекло" и "Електроника". Немалък е делът и на услугите - около 17 на сто.


    Линк

  • Focus-news.net - Xinhua: Според проучване Китай е предпочитано място за бизнес-пътувания за българските предприемачи

    София. Най-малко 54% от предприемачите от българските компании предпочитат Китай за своите бизнес-пътувания според проучване на Българска търговско-промишлена палата, предава Xinhua. Германия е на второ място като дестинация за бизнес-пътуване, следвана от Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия по данни на проучването. Повече от три четвърти от респондентите са пътували в чужбина, за да увеличат износа на продукция и 36%, за да внасят стоки, докато 28% са търсили партньор за инвестиране в България, а 12%, за да инвестират в чужбина. По време на пътуванията си в чужбина, 39% от българските бизнесмени са искали да се срещнат с компании от машиностроителната индустрия, 28% в хранителната и питейната индустрия, 19% в текстилната индустрия и 19% в индустрията с електрониката. Общата сума е по-голяма от 100%, защото компаниите сочат повече от един избор в проучването. Според НСИ на България Китай е третият най-голям партньор за внос и износ за България извън ЕС през първите 11 месеца на миналата година с импорт и експорт на сума от 1,129 млрд и 1,999 млрд. лева съответно. 


    Линк

  • Focus-news.net - Темата България в световните медии – газ от Израел, обувки в Русия, бизнесмени в Китай (Агенция "Фокус")

    Българските власти съобщиха, че се интересуват да купуват природен газ от Израел, ако необходимата инфраструктура бъде изградена. В момента България планира да построи газопровод съвместно с Гърция, който да води от Израел към Европа, предава Isra.com. Министърът на енергетиката на България Теменужка Петкова съобщи на израелския министър на националната инфраструктура, енергетиката и водоснабдяването Ювал Щайниц, че България разчита на израелския природен газ, за да има алтернатива на руския, който в момента страната закупува от „Газпром“. България планира да започне проекта „ЕastMed“ за прокарването на газопровод от газовото находище „Левиатан“ в източната част на Средиземно море, през Гърция. Проектът е вече одобрен от ЕС, който ще отдели тази година 34,5 млн. евро за реализацията му. *** Най-малко 54% от предприемачите от българските компании предпочитат Китай за своите бизнес-пътувания според проучване на Българска търговско-промишлена палата, предава Xinhua. Германия е на второ място като дестинация за бизнес-пътуване, следвана от Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия по данни на проучването. Повече от три четвърти от респондентите са пътували в чужбина, за да увеличат износа на продукция и 36%, за да внасят стоки, докато 28% са търсили партньор за инвестиране в България, а 12%, за да инвестират в чужбина. По време на пътуванията си в чужбина, 39% от българските бизнесмени са искали да се срещнат с компании от машиностроителната индустрия, 28% в хранителната и питейната индустрия, 19% в текстилната индустрия и 19% в индустрията с електрониката. Общата сума е по-голяма от 100%, защото компаниите сочат повече от един избор в проучването. Според НСИ на България Китай е третият най-голям партньор за внос и износ за България извън ЕС през първите 11 месеца на миналата година с импорт и експорт на сума от 1,129 млрд и 1,999 млрд. лева съответно. ***


    Линк

  • 24 Часа стр. 10: Китай е най-предпочитана дестинация от българския бизнес 31.01.2018

    Китай е най-предпочитана дестинация от българския бизнес, посочен от 54% в анкета, проведена от Българската търговско-промишлена палата. Германия е втора и най-предпочитана в Европа. Интересът към Македония нараства след договора ни за сътрудничество. Над 76% от българските компании търсят сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа си. 36% търсят добър партньор при вноса. 28% се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница.


    Линк

  • Труд стр. 18 - Китай е най-предпочитан за бизнес пътувания 31.01.2018

    Китай е най-предпочитаната страна за бизнес пътувания сред българските фирми, показва проучване на Българската търговско-промишлена палата (БТПП).

    Германия остава втора, но е фаворит от страните в ЕС. Интерес от българските фирми има и към Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. Проучването показва нарастващ интерес от страна на работодателите към Македония, обясним с подписания наскоро договор за сътрудничество.

    Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си, а 36% от фирмите си търсят добър партньор при вноса на стоки. Докато 28% от бизнеса се нуждае от партньор за съвместна инвестиция в България, 12% целят вложения зад граница.

    Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника.

    Немалък е делът и на услугите - около 17% от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.


    Линк

  • Монитор стр. 11 - Китай е най-предпочитаната дестинация от БГ бизнеса 31.01.2018

    Китай е безспорен лидер в интереса от страна на българския бизнес към пътувания. Поднебесната република е най-предпочитаната дестинация, посочена от 54% от анкетираните в проучване на Българската търговско-промишлена палата (БТТП).

    Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си. 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки, 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница.

    Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. Близо 40% от заинтересуваните от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите - около 17% от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit засега остава по встрани от интересите на българските компании.


    Линк

  • БТА: Според проучване на БТПП Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54 процента от анкетираните. Това съобщиха от пресцентъра на БТПП.

                Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

               Над 76 на сто от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36 на сто от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12 на сто за инвестиции зад граница.

               Близо две трети от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. БТПП има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса, се посочва в съобщението. От БТПП уточняват, че на тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

               Близо 40 процента са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите - около 17  на сто от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

               Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit засега остава по встрани от интересите на българските компании.

               Над 80 на сто от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите, допълват от БТПП.

           


    Линк

  • Expert.bg: Китай е най-предпочитаната дестинация за пътувания от родния бизнес

    Проведено анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54% от анкетираните. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия.

    В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество, съобщават от БТПП.

    Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори,за да повишат износа на продукцията си; 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28% се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница.

     

    Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения, а БТПП от своя страна има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса. На тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

    Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите – около 17 % от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit за сега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80% от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите.


    Линк

  • News.club.bg: Китай е най-предпочитаната дестинация за пътувания от родния бизнес

    Проведено анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54% от анкетираните. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество, съобщават от БТПП. Над 76% о....

    виж още


    Линк

  • Monitor.bg: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Китай е безспорен лидер в интереса от страна на българския бизнес към пътувания. Поднебесната република е най-предпочитаната дестинация, посочена от 54% от анкетираните в проучване на Българската търговско-промишлена палата (БТТП).

    Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си. 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки, 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница.

    Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите – около 17 % от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit за сега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80% от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите.


    Линк

  • Novini.dir.bg: Китай е най-предпочитана дестинация за пътуване на българския бизнес

    Анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54 процента от анкетираните. Това съобщиха от пресцентъра на БТПП. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия.


    Линк

  • Economic.bg: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания от български фирми

    Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения

    Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, това показва проучване на Българска търговско-промишлена палата (БТПП). Азиатската страна са посочели 54% от анкетираните. 

    На второ място сред изследваните страни е Германия, тя е и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор за сътрудничество с България.

    Над 76% от българските компании имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28% се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница.

    Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. На тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

    Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите – около 17% от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit за сега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80% от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите.

     


    Линк

  • Infostock.bg: Китай е най-предпочитана дестинация за пътуване на българския бизнес

    Анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54 процента от анкетираните. Това съобщиха от пресцентъра на БТПП. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия.
     
    В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.
     
    Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28% се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница.
     
    Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения, а  БТПП от своя страна има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса.  На тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.
     
    Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите - около 17 % от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.
     
    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit засега остава по встрани от интересите на българските компании.
     
    Над 80% от представителите на бизнеса, участвали в делегации на БТПП, оценяват представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите.

    Линк

  • Ynews.bg: Проучване: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54 процента от анкетираните. Това съобщиха от пресцентъра на БТПП.Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.Над 76 на сто от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36 на сто от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12 на сто за инвестиции зад граница. ado.vbg.slave(9); Близо две трети от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. БТПП има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса, се посочва в съобщението. От БТПП уточняват, че на тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.Близо 40 процента са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите - около 17 на сто от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit засега остава по встрани от интересите на българските компании.Над 80 на сто от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите, допълват от БТПП.
     
     

    Линк

  • Insmarket.bg: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Германия е най-предпочитана от страните в ЕС

    Китай е безспорен лидер в интереса от страна на българския бизнес към пътувания - това сочат резултатите от анкетно проучване на БТПП за бизнес пътуванията в чужбина. 54% от анкетираните са посочили страната като дестинация номер 1 за бизнес. Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28% се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница.

    Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения, а  БТПП от своя страна има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса.  На тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

    Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите – около 17 % от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit засега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80% от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите.


    Линк

  • Travelnews.bg: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54 процента от анкетираните. Това съобщиха от пресцентъра на БТПП.

    Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Над 76 на сто от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36 на сто от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12 на сто за инвестиции зад граница.

    Близо две трети от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. БТПП има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса, се посочва в съобщението. От БТПП уточняват, че на тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

    Близо 40 процента са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите - около 17 на сто от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit засега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80 на сто от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите, допълват от БТПП. /dnesplus.bg

     


    Линк

  • Svejo.net: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54 процента от анкетираните. Това съобщиха от пресцентъра на БТПП.

    Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Над 76 на сто от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36 на сто от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12 на сто за инвестиции зад граница.

    Близо две трети от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. БТПП има... 
    Прочети цялата публикация

     

     


    Линк

  • 24chasa.bg: Проучване: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54 процента от анкетираните. Това съобщиха от пресцентъра на БТПП.

    Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Над 76 на сто от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36 на сто от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12 на сто за инвестиции зад граница.

     

    Близо две трети от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. БТПП има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса, се посочва в съобщението. От БТПП уточняват, че на тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

    Близо 40 процента са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите - около 17 на сто от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit засега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80 на сто от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите, допълват от БТПП.


    Линк

  • Flashnews.bg: Китай е предпочитана дестинация за бизнес пътувания на българите

    Проведено анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54% от анкетираните

    Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество, съобщават от БТПП.

    Над 76% от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36% от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28% се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12% за инвестиции зад граница.

    Близо 2/3 от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения, а БТПП от своя страна има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса. На тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

    Близо 40% са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите – около 17 % от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit за сега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80% от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите.


    Линк

  • Dnesplus.bg: Проучване: Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания

    Анкетно проучване на Българската търговско-промишлена палата /БТПП/ показва, че Китай е най-предпочитаната дестинация за бизнес пътувания, посочена от 54 процента от анкетираните. Това съобщиха от пресцентъра на БТПП.

    Германия остава втора от изследваните страни и най-предпочитана от страните в ЕС. Следват ги Италия, Сърбия, Румъния, Македония и Русия. В сравнение с миналогодишното проучване се отчита нарастващ интерес към Македония, обясним с подписания наскоро договор с България за сътрудничество.

    Над 76 на сто от българските компаниите имат интерес към икономическо сътрудничество с чуждестранни партньори, за да повишат износа на продукцията си; 36 на сто от фирмите търсят добър партньор при вноса на стоки; 28 на сто се нуждаят от партньор за съвместна инвестиция в България, а 12 на сто за инвестиции зад граница.

    Близо две трети от компаниите не познават изцяло условията за бизнес и търговия в страните, с които искат да имат бизнес отношения. БТПП има опит в изграждането на устойчиви бизнес взаимоотношения и е готова да откликне на всеки един интерес от страна на бизнеса, се посочва в съобщението. От БТПП уточняват, че на тях могат да се представят добри практики и специфични черти на възприемане на бизнес културата и начините на правене на бизнес.

    Близо 40 процента са заинтересованите от пътувания в чужбина имат интерес за срещи с фирми от сектора на машиностроенето, следвани от производства на храни и напитки, текстил и облекло, и електроника. Немалък е делът и на услугите - около 17 на сто от анкетираните изтъкват именно тях като причина за бизнес пътуване.

    Споразуменията за свободна търговия на ЕС представляват основен интерес за предстоящи бизнес събития, които БТПП да организира за своите членове, показват резултатите от проучването. Темата за Brexit засега остава по встрани от интересите на българските компании.

    Над 80 на сто от бизнеса, участвал в делегации на БТПП, оценява представянето им като отлично или много добро. В това число са включени програмата на събитията, осигурените партньори от чужбина, полетите, трансферите и хотелите, допълват от БТПП.


    Линк

Назад