Назад

Бизнесът за обещанията на партиите


  • Бизнесът за обещанията на партиите


     

    По-голямата част от членовете на Българската търговско-промишлена палата (БТПП) не виждат в предизборните програми конкретни мерки за изпълнение на поетите обещания от партиите.
    Това показват резултатите от направено от БТПП в периода 25-26 април анкетно допитване сред членовете на Палатата във връзка с предизборната кампания и обявените ангажименти, съобщи пресцентърът на работодателската организация.
    53% от анкетираните споделят, че в предизборните програми липсват конкретни мерки за изпълнение на обещаното.
     
    По отношение на заетостта, която е поставена като приоритет от повечето политически партии, над половината от фирмите (54%) са на мнение, че липсва обосновка за изпълнението на този приоритет.
     
    Бизнесът предупреждава, че при увеличаване на преките данъци и ДДС ефектите преди всичко ще са свързани с нарастване на сивата икономика (според 73%) и с ръст на безработицата (според 48%).
     
    Едва 5% считат, че увеличаването на данъчната тежест ще доведе до повече приходи в бюджета.
     
    Основната част от бизнеса е на мнение, че в предизборните програми на партиите липсват ясни предложения за решаване на проблемите с монополите (според 78% от фирмите), в здравеопазването (76%), в образованието (67%) и в пенсионната система (75%).
     

    Линк

Назад