Начало
Мероприятия:





Тема: Изкуството да изграждаш лоялност у клиентите

Дата: 27-04-2017

Организатор: Enterprise Europe Network към БТПП

Анотация:

Знаете ли, че 80% от приходите на всяка компания се дължат на едва 20% от нейните клиенти. Това са лоялните клиенти: тези, които се връщат отново и отново; тези, които са доволни от отношението към тях, тези, които Ви имат доверие!

Вашите клиенти невинаги се връщат при Вас? За да промените това, участвайте в организирания от БТПП интерактивен семинар, посветен на „Изкуството да изграждаш лоялност у клиентите“.

За кого е подходящ семинарът?

  • за всички, които държат на своя бизнес
  • за всички, които искат да са ненадминати за своите клиенти
  • в отговор на конкуренцията
  • в синхрон с последните тенденции
  • за да продавате и печелите с лекота!

Поканили сме организационния експерт Антония Кръстева да отговаря на всичките ви въпроси и да ви покаже как да спечелите един клиент само за себе си.

Антония е забележителен лектор с богат опит в консултирането и провеждането на вътрешнофирмени обучения за различни сектори. Благодарение на 15-годишната си практика в управлението на вътрешнокорпоративни операции в международни компании тя познава отлично инструментите за постигане на клиентска лоялност чрез изследване на потребителските нужди, създаване на стойност и повишаване на удовлетвореността.

Тя ще ви запознае с тънкостите на „изкуството на лоялността“, за да можете:

  • да създавате и задържате клиентите си
  • да печелите повече от тях
  • да влагате минимални разходи
  • да получавате максимални приходи
  • да изграждате доверието в бранда си

За да постигнете тези резултати, заповядайте при нас и станете част от това събитие, посветено на клиентската лоялност.

Програмата може да видите тук.

Краен срок за регистрация: 25 април 2017г. Остават само 4 свободни места!

За контакт:

Тел.: +359 2 / 81 17 525

E-mail: maria.shapkarova@bcci.bg

Web: http://www.bcci.bg/

 

Информация
Програма
Регистрация