Дата: 27-04-2017 Организатор: Enterprise Europe Network към БТПП Анотация: Знаете ли, че 80% от приходите на всяка компания се дължат на едва 20% от нейните клиенти. Това са лоялните клиенти: тези, които се връщат отново и отново; тези, които са доволни от отношението към тях, тези, които Ви имат доверие! Вашите клиенти невинаги се връщат при Вас? За да промените това, участвайте в организирания от БТПП интерактивен семинар, посветен на „Изкуството да изграждаш лоялност у клиентите“. За кого е подходящ семинарът?
Поканили сме организационния експерт Антония Кръстева да отговаря на всичките ви въпроси и да ви покаже как да спечелите един клиент само за себе си. Антония е забележителен лектор с богат опит в консултирането и провеждането на вътрешнофирмени обучения за различни сектори. Благодарение на 15-годишната си практика в управлението на вътрешнокорпоративни операции в международни компании тя познава отлично инструментите за постигане на клиентска лоялност чрез изследване на потребителските нужди, създаване на стойност и повишаване на удовлетвореността. Тя ще ви запознае с тънкостите на „изкуството на лоялността“, за да можете:
За да постигнете тези резултати, заповядайте при нас и станете част от това събитие, посветено на клиентската лоялност.Програмата може да видите тук. Краен срок за регистрация: 25 април 2017г. Остават само 3 свободни места! За контакт: Тел.: +359 2 / 81 17 525 E-mail: maria.shapkarova@bcci.bg Web: http://www.bcci.bg/
|