Начало
Мероприятия:





Тема: Изкуството да изграждаш лоялност у клиентите

Дата: 05-04-2017

Организатор: Enterprise Europe Network към БТПП

Анотация:

 

 

Работите във фирма, занимаваща се с търговия? Продавате на клиенти, които не винаги се връщат при вас? Подготвили сме семинар, който ще промени това.

 

За всички, които държат на своя бизнес.

За всички, които искат да са ненадминати за своите клиенти.

В отговор на конкуренцията.

В синхрон с последните тенденции.

За да продавате и печелите с лекота!

 

Enterprise Europe Network към Българската търговско-промишлена палата организира интерактивен семинар, посветен на „Изкуството да изграждаш лоялност у клиентите“ и  кани всички заинтересовани компании да вземат участие в нашето събитие,  защото то е насочено към тях.

Поканили сме организационния експерт Антония Кръстева да отговаря на всичките ви въпроси и да ви покаже как да спечелите един клиент само за себе си.

Тя ще ви запознае с тънкостите на  „изкуството на лоялността“, за да можете:

Да създавате и задържате клиентите си

Да печелите повече от тях

Да влагате минимални разходи

да получавате максимални резултати

Да изграждате доверието в бранда си

 

Заповядайте при нас и станете част от това събитие, посветено на клиентската лоялност. И запомнете: 80% от приходите  на всяка компания се дължат на едва 20% от нейните лоялни клиенти!

Ще ви очакваме на 5 април 2017г. /сряда/ от 9.30ч. в Зала А на БТПП на адрес: гр. София, ул. „Искър“ 9.


Програмата е налична тук.

Крайният срок за регистрация е 03 април 2017г.

 

Екипът на Enterprise Europe Network

За контакт:

Тел.: +359 2 / 81 17 525

E-mail: een@bcci.bg

Web: http://www.bcci.bg/

http://een.ec.europa.eu/

 

Информация
Програма
Регистрация