Назад

Световни медии ще рекламират България като добро място за бизнес





По проекта на Българската агенция за инвестиции - „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България” - световно признати бизнес медии ще рекламират страната ни като привлекателно място за бизнес. 

На конференция представителите на водещи медии, в които се реализира рекламната кампания „Инвестирай в България” - Financial Times, The Economist, The Wall StreetJournal, Bloomberg Businessweek, Bloomberg TV, CNBC и CNN – запознаха аудиторията със свои успешни практики и актуални проучвания за тенденциите в световния инвестиционен бизнес.
 
В събитието участва и председателят на БППП Цветан Симеонов. Палатата, като активен партньор на Българската агенция за инвестиции, подкрепя инициативата.
 
Борислав Стефанов, изпълнителен директор на Агенцията, посочи, че това е първата рекламна мащабна кампания за България като инвестиционна дестинация, реализирана в чужбина до момента. В условия на световна икономическа криза е постижение осъществяването на такъв тип проект, финансиран изцяло със средствата от ЕС.
 
Основните дейности, които включва кампанията са 630 излъчвания на 3 рекламни видеоклипа в бизнес телевизиите. Ще бъдат публикувани 40 рекламни банера в сайтовете на Wall Street Journal, Economist, Finansial Times, Bloomberg, Bloomberg Businessweek, Bloomberg TV, CNBC и CNN, както и реклама в печатни медии. Ще бъдат реализирани 39 печатни публикации. Ще бъдат осъществени 5 кратки тематични филма с мнения на инвеститори в България за онлайн разпространение, също както и 12 седмично присъствие в международни търсачки в Европа, САЩ и Азия.
 
Сред постоянно рекламиращите инвестиционни дестинации, конкурентни на България, са Турция, Македония, Словакия, Полша, Сърбия, Унгария.
 

27.03.2013 г.

Още новини:

Видео:

Назад