Назад

Новият бранд на туристическа дестинация България беше представен от МИЕТ









„Чрез един от най-важните проекти за Министерството на икономиката, енергетиката и туризма - Разработване на бранд "България", за първи път страната ни ще има шанс да изгради един значим образ като дестинация“, отбеляза Иво Маринов – зам.-министър на икономиката, енергетиката и туризма, при представянето на новия бранд на туристическа дестинация България. От своя страна БТПП традиционно подкрепя всяко усилие за създаване нов привлекателен имидж на България.

 
Една от идеите на този проект, реализиран по ОП „Регионално развитие“, е да се увеличи конкурентноспособността на България. Брандът преставлява интересна концепция, която обединява цялата щедрост на България в образа ѝ като туристическа дестинация.
 
Целта на проекта е да повиши ефективността и влиянието на националните маркетингови дейности чрез изработването на бранд „България” с цел асоцииране/възприемане на страната като атрактивно място за туризъм, предлагащо разнообразен и висококачествен туризъм.
 

17.01.2013 г.

Още новини:

Видео:

Назад