Назад

Чрез „ДОВЕРЕТЕ СЕ НА БЪЛГАРСКОТО” БТПП изцяло удовлетворява интереса на потребителите да намерят концентрирани на едно място български стоки

БТПП работи в перспектива за едно постоянно изложение на български стоки

„Към момента „ДОВЕРЕТЕ СЕ НА БЪЛГАРСКОТО” изцяло удовлетворява интереса на потребителите да намерят концентрирани на едно място български стоки“. Това заяви главният секретар на БТПП Васил Тодоров по време на откриването на седмото издание на търговското изложение. То се провежда от 1 до 8 октомври, 2016 г. в ЦУМ.

По думите на Тодоров хората безспорно се доверяват на българското и имат интерес да посещават подобен вид изложения, защото е проверен произхода на всеки представен продукт. По браншове участващите в изложението над 50 фирми са разпределени по следния начин: козметика – 10 %; храни и напитки – 10 %; бижутерия – 5 %; конфекция, трикотажни и кожени изделия – 75 %.

Главният секретар на БТПП подчерта, че тази година Палатата е организирала успешно изложения и в Стара Загора и Пловдив. Дейността по организране на такива изложения в страната ще продължи и занапред. 

„От държавата към настоящия момент не сме получили помощ. Задачата на БТПП е да подкрепи българските производители и търговци, да проучи какви са интересите на потребителите. Ние ще продължим да защитаваме интереса на бизнеса“, категоричен бе той.

Повече от 1000 души на ден посещават „ДОВЕРЕТЕ СЕ НА БЪЛГАРСКОТО” в София, така че, всяка фирма, взела участие в изложението, чрез печалбите си възвръща заплатената такса. „Ако имаме съдействие от страна на държавата, този разход за фирмите може да отпадне“, изтъкна Васил Тодоров.

Той заключи, че БТПП работи в перспектива за едно постоянно изложение в София, тъй като много от фирмите нямат представителни магазини в столицата, но допълни, че без подкрепата на държавата, само със собствени средства на Палатата и на фирмите, то не би било постижимо. 


04.10.2016 г.

Още новини:

Видео:

Назад